niedziela, 11 października 2015

TEST #2: Odżywka do włosów z Kallos'a ♥

   Cześć, dziś przygotowałam dla was test odżywki z Kallos'a. Mam nadzieję ,że zachęcę was tym postem do zakupy tego genialnego produktu;)

 



   Odżywka z Kallos'a ma waniliowy zapach. Jest ona dość ciężko dostępna. Ja ją kupiłam w małej osiedlowej drogerii. Koszt takiego produktu u mnie wynosił 8 zł za 1litr. Jest to mała cena za tak duży i świetny produkt. Moje włosy po farbowaniu i rozjaśnianiu nigdy nie były zdrowsze. Są miękkie, pachnące, gładkie, końcówki są scalone. Robi to co powinna robić odżywka. Moja jest do suchych i matowych włosów, ale myślę ,że nada się do każdego rodzaju włosów. Po umyciu włosów nakładam ją na 5/10 minut , spłukuję i włosy są idealnie gładkie.
   Jeżeli będziecie mieli okazję zakupić sobie jakiś produkt z firmy Kallos zachęcam. Ja zamierzam zakupić również szampon z tej firmy. Mam nadzieję ,że sprawdzi się równie fajnie jak ta odżywka. Z tego co wiem są różne rodzaje tych odżywek. Gdy byłam w sklepie był tylko ten i jaśminowy. Są również inne opakowania tych odżywek, bardziej w kształcie słoika. Nie mam zdjęcia włosów po tej kuracji ale włosy wyglądają bardziej zdrowo ;) Gorąco polecam :)




To na tyle dzisiaj ♥
Zapraszam do poprzedniej notki ♥
Klikajcie w linki ♥  KLIK ♥
Z góry dziękuję ♥  


8 komentarzy:

  1. słyszałam o tej odżywce, wiele osób sobie chwali zarówno za cenę jak i jakość ♥
    gdy skończy się moja aktualna z garniera to zdecydowanie zakupię ! :D
    ii poklikałam w cztery pierwsze linki z poprzedniego wpisu, ceny: 26,99$; 27,99$; 37,99$; 37,99$
    genialne kostiumy :3
    +mogłabym liczyć i na kliki u mnie? ♥
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam :*

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super się zapowiada! Ja już dawno poklikałam! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada sie obiecująco
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja teraz stosuję szampon i odżywkę "jantar". też polecam. :)

    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena zachwyca. Moja znajoma mi ostatnio opowiadała o tej odżywce i naprawdę mi ją polecała.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń