czwartek, 29 października 2015

Ulubieńcy października ! ♥

     Cześć, dziś miałam sporo wolnego czasu, więc postanowiłam zrobić dla was ulubieńców października ! ♥ Tak więc zapraszam do czytania ;)





♥ Kosmetyki ♥

Pierwszym kosmetykiem jest to szminka z Maybelline ,,Super Stay'' Według producenta szminka powinna utrzymywać się 14 h. Może nie 14 ale spokojnie 5 h będzie ładnie wyglądać, bynajmniej u mnie na ustach. Kosztuje ona ok. 34 zł w Rossmanie, jest do dobra cena jak za tak trwałą i świetną szminkę. Ja ją dorwałam na przecenie za 9 zł :)
 





Kolejnym super produktem jest bronzer do ciała i twarzy z Lovely. Ja używam go tylko i wyłącznie do kości policzkowych. Ma on w sobie błyszczące drobinki więc nada się na lato by odkreślić opaleniznę jak i w zimę by dodać sobie słonecznego blasku. Koszt tego kosmetyku to ok. 15 zł w Rossmanie.


\

Dalej rzecz bardzo jesienna a mianowicie lakier do paznokci z Golden Rose w takim winno-śliwkowym kolorze. Nie utrzymuje się on jakoś niebywale długo ale jest w ulubieńcach za jego kolor. Kosztuje on ok. 7 zł, zakupiłam ten lakier w małej drogerii.


Ostatni kosmetyk to odżywka do włosów z Kallosa o, której  nie będę się rozgadywać. Zrobiłam o niej oddzielny post :) Post o odżywce (KLIK)


♥ Muzyka ♥

Wszystkie moje ulubione piosenki macie na mojej playliście na Spotify, nazywam się tam: Olga Dymanowska, a playlista to ,,♥♥♥''


♥ Filmy ♥
Ostatnio zrobiłam sobie seans mojej ulubionej sagi ,, Zmierzch ''. Od podstawówki jestem zakochana w filmie jak i w głównym aktorze. Uważam ,że Robert Pattinson jest genialnym aktorem, każdy mój film objerzany z nim w roli głównej był cudowny ! ♥


A drugim świetnym filmem był ,, To night stand ''. Opowiada on o losach dziewczyny ,która została zasypana u praktycznie nieznanego chłopaka na dwa dni, dalej nie będę wam spoilerować.


♥ Na dziś to tyle ♥
♥ Obserwujcie, komentujcie ♥
♥ Papa, Olga ♥

7 komentarzy:

  1. ciekawe rzeczy!
    jestem tutaj nowa, jeśli chcesz wpadnij!
    będe bardzo szczęsliwa :*
    obserwacja?
    zapraszam do mnie jestem nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe rzeczy!
    jestem tutaj nowa, jeśli chcesz wpadnij!
    będe bardzo szczęsliwa :*
    obserwacja?
    zapraszam do mnie jestem nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę szminkę i bardzo ją sobie chwalę. Wyjątkowo trwała i pięknie się prezentuje na ustach. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rzeczy ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super lakier! Ja do Zmierzchu też wracałam niedawno! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. lakier jest superowy
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń