piątek, 27 listopada 2015

Haul kosmetyczny ♥

  
     Hejka kochani, przepraszam za bardzo długą przerwę ale miałam zepsuty laptop, brak czasu i weny.    Aktualnie jestem chora więc mam czas porobić wam kilka notek na zapas ;)  Ale bez zbędnego rozpisywanie się pokażę wam moje listopadowe zdobycze kosmetyczne. Zapraszam :)




Będąc w Warszawie musiałam wejść do mojego ukochanego sklepu Bath&Body Works. Zakupiłam tam dwie mgiełki o pojemności 88 ml. Koszt takiej jednej mgiełki wynosi 29zł. Kupiłam dwa zapachy Sweet Pea i zapach ,który chciałam kupić od dawna czyli Pink Chiffon.


Nie było w Bath niestety promocji 5 żeli za 25 zł :'( Więc wzięłam jeden zimowy żel o nazwie Twisted. Kosztował on w granicach 10 zł.


  Będą w H&M na szybko wzięłam balsam do ust wraz z case'em który ukarze się w innym haul'u. Miałam nadzieję ,że będzie to jakiś różowy balsam np. malinowy. Okazał się on zwykłą nie pachnącą wazeliną. Natomiast ma ładne opakowanie, w H&M kosztuje on 10 zł.
 Na promocji -49% w Rossamnie zakupiłam korektor z Lovely, ceny będę podawać wam bez przecen. Kosztuje on ok. 8 zł. Jest nawet dobry,rozświetla i zakrywa mniejsze niedoskonałości.
Drugi produkt to krem BB z Miss Sporty, który jest słaby, gdy go otworzyłam z opakowania wylała się ,, woda'' , połowa opakowanie była wypełniona właśnie jakiś tłustym płynem :/ Kosz tego kremu to ok. 15 zł. Jeżeli macie ten krem powiedźcie mi czy też tak macie. :)
 I ostatni produkt na tym zdjęciu to polecany na Youtube'ie i Blogu puder z Manhattanu. Miło mnie zaskoczył, świetnie matuje, ma w zestawie fajny puszek i moja twarz po szkole nie wygląda tragicznie, gdyż ten puder wszystko mi utrzymuje na miejscu. Kosztuje on ok. 25 zł.


Produkt również polecany to paletka cieni z Lovely, jest tania kosztuje ok. 15 zł, a wykonanie cieni jest bardzo dobre.Są to dzienne kolory ale na końcu znajdują się ciemne, sylwestrowe kolory. Myślę ,że na ważniejszą okazję będą jak znalazł, aktualnie używam 1 i 3 cienia a resztę moja mama.


Dalej produkt ,który mnie zaciekawił, zestaw perłowego, kremowego cieniai eyeliner'a, którego w małej ilości nakładam na brwi dołączonym pędzlem. Mam wtedy ładnie podkreślone, naturalnie ciemne brwi. Kosztuje on również w Rossmanie ok. 15 zł.


Na zdjęciu niżej dwa produkty do oczu, masakra z Maybelline do ,której wróciłam i bardzo ją lubię, kosztuje ona w granicach 30-35 zł. Bardzo wam ją polecam bo ładnie wydłuża i delikatnie pogrubia rzęsy.

A drugi produkt to kredka do oczu a z drugiej strony gąbeczka do jej roztarcia. Kosz jej jest niewielki a mianowicie 5 zł a ślicznie podkreśla dolną powiekę.


To na tyle w tym poście,obserwuje i komentujcie a na pewno się odwdzięczę, papa :3

19 komentarzy:

  1. Również kupiłam ten tusz do rzęs na promocjach w Rossmannie i kilka innych rzeczy. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam paletkę cieni z Lovely. Super produkt, no i używam wszystkich kolorów :D
    Pozdrawiam :)
    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :) Szybko wracaj do zdrowia !!

    http://honeydaisie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałam kiedyś wypróbować te mgiełki z B&B ale niestety nie ma go w moim mieście ;(
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Te mgiełki bardzo ładnie pachną. Sama się o thm przekonałam.
    Widzę, że bardzo skorzystałaś na promocji ;) świetne.
    Zapraszam do mnie - klik ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. ale zakupy
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieję, że szybko pokonasz chorobę Kochana :*
    kredka na prawdę mnie zaciekawiła :D taka gąbeczka to musi być fajna sprawa ;)
    o tym tuszu słyszałam maaase dobrych opinii, a nawet rewelacyjnych :P
    niezbyt często maluję oczy cieniami, jednak paletka z lovly jest bardzo interesująca :3 takie kolory na powiece to a lubię :D
    a balsam do ust w sówce to już mistrzostwo ♥♥♥ cuuudowne :*
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny haul, chodź szkoda, że niektóre produkty nie spełniły Twoich oczekiwań. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Planuję zakup tej paletki z Lovely :) A z Bath and Body Works nigdy nic nie miałam, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta sówka jest mega słodka :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Duzo tych rzeczy, najbardziej jestem ciekawa mgiełek :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Również kupiłam na promocji ten korektor i cienie :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post ! I widać ze zakupy udane :) Ta sówka jest urocza , chciałam kupic gdy były w biedronce ale nie moglam sie zdecydowac ^^
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega blog!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam taką prawie podobną sówkę z Biedronki :)
    Pozdrawiam
    passionsmy.blogspot.com
    /Majaaa ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie posty :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny haul kosmetyczny, kilka produktów naprawdę mnie zaciekawiło i chyba sama je sobie kupię. Szczególnie ta paletka cieni, przyda mi się na pewno. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post u mnie na blogu :)
    + dodaję się do obserwujących!

    faiithfully lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  18. That's good.
    http://www.angtiyang.com/

    OdpowiedzUsuń