piątek, 6 listopada 2015

TAG: Sweater Weather ♥

   Cześć kochani ♥ Witam po krótkiej przerwie z powodu problemów z laptopem i sporych zmian na moim blogu.  ♥ Jak widać jesień już u nas pełną parą więc zrobię taki jesienny tag , który na moim blogu już był, mowa o ,,Sweater Weather Tag ''. Rok temu ten post cieszył się sporą popularnością u mnie na blogu. Robię go jeszcze raz gdyż teraz mam innego kosmetyki, poglądy, upodobania więc pytania nie będą miały takich samych odpowiedzi ! ;)






 1) Ulubiony, jesienny zapach świecy?
Zależy, w tym miesiącu najczęściej paliłam waniliowe i Irysowe podgrzewacze. 


Uwielbiam i herbatę i kawę. Ale na jesień wybiorę herbatę, uwielbiam wieczorem usiąść przy dobrym filmie i gorącej herbacie. Moją ulubioną jest zwykła herbata z cytryną oraz herbata o smaku jagody z wanilią.

 3) Najlepsze jesienne wspomnienie.
Szczerze to nie mam jakoś bardzo pamiętnego wspomnienia. Jakieś są ale nie zbyt interesujące. 


4) Jaki trend w makijażu wolisz: ciemne usta czy skrzydlate/wywinięte kreski eyelinerem?
Kresek nie noszę codziennie, bardziej okazjonalnie. A ciemne usta uwielbiam na jesień ! 



5) Najlepszy zapach na jesień.

Nie pokażę wam go tutaj ale są to perfumy Katy Perry Royal Revolution. Są to dość mocny zapach idealny na jesień/zimę.

6) Ulubione jedzenia na święto dziękczynienia. 
U mnie w rodzinie nie obchodzi się tego święta.



7) Jak wygląda jesienna pogoda w miejscu, w którym mieszkasz?
Jest zimno, wietrznie ale uwielbiam taką pogodę gdy jestem w domu ♥

 
8) Twój ulubiony sweter to...
Złożyło się tak ,że moje2 ulubione swetry to z Pepco a zdjęciu niżej, nie liczą za dużych ciepłych domowych swetrów.

 
9) Jaki jest twój must-have lakierowy tej jesieni?

Odżywka na moje kruche i łamliwe paznokcie i lakier z Golden Rose w pięknym bordowym kolorze.



10) Piłka nożna czy wskakiwanie w stosy liści?
Dla mnie to nic, ale jeżeli to tag o jesieni wybieram wskakiwanie w liście ;)

 
11) Obcisłe, dopasowane, rurki czy legginsy?

 Noszę  to i to ale częściej rurki.


12) "Wojskowe buty" czy UGG?
 Wojskowe buty ♥ 


13) Czy smak dyni jest przereklamowany?

Sama nie wiem, na pewno jest jej dużo w sklepach i jest mnóstwo rzeczy z dodatkiem dyni np. jakieś czekoladki. Więc myślę ,że trochę tak.



14) Ulubiony jesienny program TV?
 Nie oglądam TV.

 
15) Jaka piosenka naprawdę przenosi Cię w jesienny nastrój?




To już wszystkie pytania !
Dziękuję za przeczytanie posta, i zachęcam do obserwowania mojego bloga ♥
Jesteś? Napisz. Odwiedzę Cię :* ♥
Olga ♥

*zdjęcie z ,którego zrobiłam nagłówek pochodzi z Tumblr'a.
*reszta zdjęć jest mojego autorstwa

24 komentarze:

  1. Świetny tag!
    Zapraszam do siebie
    jeżeli ci się nasz blog spodobał-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczymy)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kreatywne odpowiedzi. ;) Również stawiam jesienią na ciemne kolory szminek do ust.
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. TAK-Adele zdecydowanie przenosi w jesienny nastrój:)
    Miałam tą odżywkę z eveline i tylko mi zaszkodziła bo ma w sobie formaldehyd:(
    whosmeb.blogspot.com - KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą piosenkę, super tag!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio zakochałam się w lakierach z Rimmela :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też polecam perfumy Katy Pery , słyszałam wiele pozytywnych opinii na ich temat ;) świetny tag.

    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą piosenkę Adele:)


    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne i ciekawe rzeczy ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post :)
    Zapraszam serdecznie do mnie C: http://hatiiblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam sie w tym kawałku adele
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny tag! Ja osobiście u siebie także planuje zdobić jesienny Tag. Niestety jakoś nie znajduje czasu. Życzę ci aby twój Tag cieszył się jeszcze większą popularnością niż w roku poprzednim :D
    Pozdrawiam
    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny tag. Mój must-have lakierowy to również odżywka i bordowy lakier, nie jestem w stanie się teraz bez niego obyć :)
    Zapraszam również do mnie come--as--you--are.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej ;) zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, wpadnij CHCE SIĘ ŻYĆ - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię czytać ten tag :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pościk ;) Też lubię świeczki :**
    Pozdrawiam
    passionsmy.blogspot.com
    /Majaa ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i masz chyba zły czas na blogu, w sensie ustawiony :)

      Usuń
  17. ja także lubię herbatkę<3

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam pić herbatę <3

    Kochana mogłabyś kliknąć w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Z góry bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja kocham gorącą czekoladę. Najlepiej smakuje po powrocie z lodowiska :)
    Nowy post na Stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń