sobota, 12 grudnia 2015

Pomysły na prezenty świąteczne dla niej ♥

   Cześć, witam was w kolejnym poście, dziś pokażę wam parę propozycji na prezenty pod choinkę dla kobiet. Szukałam rzeczy z ,których ja bym się bardzo ucieszyła ,które są praktyczne i stosunkowo nie drogie. Zapraszam do dalszej cześć notki ♥










Starałam się podawać pomysły w miarę nie drogich prezentów by osoby nie pracujące, w moim wieku
mogły komuś któryś z tych upominków podarować. Pamiętajcie ze to tylko sugestia, staram się w tym wpisie podsunąć wam pomysł ,który wy możecie modyfikować, zrobić z kilu rzeczy zestaw albo zainspirować się niektórymi zdjęciami.

Druga grupa świeczek to świece z innej firmy nie uważam ,że gorszej. Świece z Glade i Air Wick są równie świetne i mają cudne, intensywne zapachy, no i co najważniejsze są w granicach 10-20 złotych.



 Tu pokażę wam dwie grupy świeczek jedne z wyższej półki czyli świeczki z firmy Yankee Candle. Fajnym pomysłem na prezent jako dodatek lub sam, jest wosk do kominka z Yankee. Do tego można dokupić kominek i jest to moim zdaniem świetny prezent.

Kolejna kategoria jaką utworzyłam są kosmetyki, które fajnie jest dostać pod choinkę. Jeżeli dziewczyna ,której kupujecie prezent lubi malować usta to polecam wam takie błyszczyki z wibo oraz szminki z Maybelline 14h. A jeżeli lubi konturować swoja buzię to fajnym pomysłem jest zestaw do konturowania twarzy ze Sleek'a.


Dalej prezent banalnie prosty a na pewno obdarowana osoba się z niego bardzo ucieszy. Zestaw kosmetyków, nie koniecznie do makijażu, może też być do pielęgnacji ciała, takie rzeczy nie są drogie ok. 30 zł.


Jeżeli macie w swoim otoczeniu gadżeciarę ,której chcecie kupić prezent a posiada ona telefon na ,który jest sporo cas'ów, kupcie jej jakiegoś ! ;) Te 2 case od końca nie są zbyt tanie ale ten pierwszy jest za 30 zł w H&M, sama go mam i prezentuje się na telefonie świetnie.


Ostatnia moja propozycja jest dla zmarzlucha, czyli ogrzewacz do rąk, kubek by mógł sobie w nim robić cieplutką herbatę oraz świąteczny sweter.



To już na tyle w tym poście ♥
Obserwujcie, komentujcie, oglądajcie inne moje posty.
Mam nadzieję ,że doceniliście moją pracę, sporo się nad tym postem namęczyłam.
Do następnego, papa <33

11 komentarzy:

  1. Sweterkiem nie pogardze ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowo i klimatycznie :D Może wzajemna obserwacja ? :) Jeśli tak zacznij i daj znać u mnie :) Pozdrawiam !!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :D Zastanawiam się właśnie nad kupnem takiego zestawu kosmetycznego :D
    PisaneKredkami - u mnie mały konkurs, zajrzyj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny sweterek <3 Uwielbiam takie <3
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. no coz, podoba mi sie wszystko, zestaw swiec napewno sprawilby mi duzo przyjemnosci :)
    Obserwuje na GFC i FB (jak zatwierdzisz) i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły : )

    doroetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam woski Yankee Candle! Świetnie pachną i są bardzo wydajne. Na pewno cieszyłabym się, gdybym dostała taki pod choinkę :)
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. te casy sa prze super pomysłem
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetne propozycje, sama bym się z takich prezentów ucieszyła :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super wpis, piękne zdjęcia, zapraszam też do mnie na www.lipsonheels.pl Dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, odwdzięczę sie za każdy komentarz czy polubienie strony na facebooku:)

    OdpowiedzUsuń