wtorek, 1 grudnia 2015

Winter TAG ! ♥

Hejka, dziś mam dla was już post typowo zimowy a mianowicie jest to Winter TAG, zaczyna on serię na moim blogu zimową/świąteczną. Zapraszam do czytania ;)


1. Jak planujesz spędzić święta?
Te święta będę inne, nie spędzam ich w jednym miejscu lecz w kilku, czuję ,że te święta będą bardzo chaotyczne i średnio szczęśliwe. 

 2. Czy masz coroczne świąteczne zwyczaje/ tradycje?
Pewnie ,że tak nawet to ,że spotykam się co roku z gronem bliskich to jest tradycja ! ;)
3. Co jest twoim wymarzonym prezentem?
Szczerze to nic z rzeczy materialnych, tylko szczęście rodziny i to by znowu była w komplecie, lecz to niezbyt możliwe.

4. Jakie masz postanowienia adwentowe? -Jeść mniej słodyczy
5. Planujesz spędzić święta tylko z rodzicami czy jeszcze resztą rodziny? Z bliską rodziną. 



  6. Za co lubisz zimę? Za ten klimat, świeczki, koce, ciepłe skarpety a za oknem prószy śnieg <33 No i za święta :3
7. Co najbardziej lubisz w świętach?
Spotykać się z rodziną, jeść pyszne świąteczne potrawy, przygotowywane przez moją babcie <33 Uwielbiam też w świętach to ,że jest choinka i milionem lampek ;3

8. Jak planujesz spędzić Sylwestra?
Pewnie będę spędzać go jak każdą inną noc, czyli będę przeglądać internet i się nudzić, tylko o 12 zobaczę petardy i pójdę spać, lecz plany zawsze się mogą zmienić.
9. Co czujesz gdy słyszysz słowo ,,święta,,
Cieszę się bo uwielbiam święta Bożego Narodzenia.
10. Myślisz już nad postanowieniami noworocznymi ? Jakie one będą?
Jeść mniej słodyczy i mieć lepsze oceny.
11. Gdzie spędzasz tegoroczne święta?
U babci i ,,niby'' rodziny no i w domu ;)
12. Jak twoim zdaniem powinna wyglądać idealna choinka?
 


13. Czy prezenty otwierasz po kolacji wigilijnej czy następnego dnia z rana ?
Po kolacji wigilijnej.

14. Jak w tym czasie wygląda twój pokój?
Stawiam na biurku małą choinkę, wieszam różne ozdoby, lampki wiszą u mnie nie tylko w święta, jest to stały element mojego pokoju.

15. Ulubiona kolęda?
Chyba ,,Przybieżeli do Betlejem '' jest taka wesoła a w Boże Narodzenie trzeba się cieszyć ;)


16. Jak wyglądają przygotowania do świąt w twoim domu?
Wszyscy są zabiegani i każdy ma swoje wyznaczone zadanie.

17. Co w tym roku chciałabyś znaleźć pod choinką?
Właściwie to nic mi nie potrzebne, prosiłam jedynie o nową prostownicę i case na telefon.

18. Czy gwiazdka to dla ciebie tylko prezenty czy coś więcej?
Oczywiście ,że coś więcej, prezenty bardziej mnie cieszyły jak byłam mała, bo zawsze pod choinką znajdowały się jakieś fajne lalki czy misie, a teraz ważniejsza jest dla mnie miła atmosfera i rodzina.



19. Ulubiony świąteczny kolor?
Biały, uwielbiam ten kolor a do zimy mi on bardzo pasuje.


20. Ulubione świąteczne jedzenie?
Pierogi, zupa wigilijna <33


        21. Ulubiony świąteczny film?
Kultowy film na święta, który oglądam co roku ,, Kevin sam w domu '' i ,, Kevin sam w Nowym Jorku ''

22. Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie?

Ubieram się odświętnie, uwielbiam przygotowywać się na wigilię <3

23. Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika ?
Nie.

24. Co lubisz robić podczas przerwy  świątecznej ?
Jeść i oglądać jakieś fajne świąteczne filmy, przy choince z rodziną.

25. Ulubiony świąteczny zapach?
Polecam tą świeczkę serdecznie, ma cudowny zapach cukru i cynamonu ;3 


To już tyle w tym poście, żegnam was ;3 
Napisz komentarz, zaobserwuj, czekaj na rewanż ;) 
Olga <3

7 komentarzy:

  1. uwielbiam świąteczny czas ^^
    7 odopwiedz ^^ mam tak samo ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie również cały czas wiszą lampki, na ramie od łóżka. ;) Bardzo fajne odpowiedzi, na niektóre odpowiedziałabym dość podobnie. ;)
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : honeydaise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. aż miło popatrzec taki klimat swiateczny prawie na kazdym blogu
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pościk :) U mnie już święta na blogu nadchodzą hehe. Fajny tag :*
    Pozdrawiam, Majaa ♡
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahah super odpowiedzi ! Nawet z kilkoma się utożsamiłam :D
    Dziękuje za obserwacje i ja również z przyjemnością Cie dodaję i będę zaglądać ! :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń