środa, 20 stycznia 2016

Haul: Kosmetyki z Ameryki

    
    Witajcie, przybywam do was z nowym post o stronie z kosmetykami http://kosmetykizameryki.pl . Chciałabym pokazać wam 3 rzeczy ,które sobie zamówiłam. Ogólnie paczka była większa lecz 3/4 rzeczy to kosmetyki mojej mamy o ,których nie mam zdania.







Strona startowa tego sklepu prezentuje się w ten sposób, nagłówek jest moim zdaniem bardzo fajny.
Macie tu sporo zakładek z różnych dziedzin ,które zawierają poszczególne kosmetyki. Produkty są niedrogie, przychodzą dobrze zapakowane, zgodne z rysunkiem.
 Uprzedzam ,że ten post nie jest sponsorowany przez ten sklep. Chciałabym pokazać go osobą ,które nie znają tego świetnego sklepu internetowego.

A teraz zapraszam do części notki z moimi kosmetykami.

Pierwszy kosmetyk jest to znany chyba na całym świecie balsam Eos. To jest mój pierwszy zapach i szczerze wyobrażałam sobie go inaczej, lecz pachnie ładnie i owocowo. Myślę ,że przy kolejnym zamówieniu zakupie sobie o smaku truskawkowego sorbetu.
Koszt takiego balsamu do ust wynosi 20.99 PLN



Kolejnym produktem jest pędzel do brwi i kresek. Najzwyklejszy pędzel, będę używała go do brwi, testowałam go już raz i jest całkiem dobry. Kosztował mnie niecałe 3 PLN.


I ostatni kosmetyk to bronzer z W7 ,, Honolulu ''. Jest to matowy produkt, ma w zestawie dołączony pędzelek, lecz ja będę używała swojego. Bronzer ma świetną pigmentacje a jego opakowanie jest czarujące. Jak na razie nie mam zastrzeżeń. Jeżeli poszukujecie dość takiego a świetnego bronzera to polecam właśnie Honolulu. Wiem ,że wiele dziewczyn poleca go na Youtube i na blogu.
Kosztował on na przecenia 15 PLN a jego regularna cena to ok. 18 PLN.



      W tym poście to na tyle ♥ Wpadajcie na stronkę Kosmetyki z Ameryki bo jest naprawdę świetna. Możecie też zostawić po sobie u mnie na blogu ślad w postaci obserwacji i komentarza a odwdzięczę się tym samym ♥ Do zobaczenia, pa ♥

10 komentarzy:

  1. te jajeczka eos są już podobna w Polsce w douglas ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. niezły ten twoj haul
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. polecasz te eos? bo nie wiem do końca czy kupić ^^

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam fajny balsam, ma taką zbitą konsystencję. Ten zapach jest taki słodki i świeży ale szczerze mi bardziej podoba się o zapachu truskawkowego sorbetu. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. może się skuszę :D a co do obserwacji :)
    juz zaobserwowałam wcześniej :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje !
    Chętnie dowiem się czegoś więcej na temat makijażu :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamawiałam kosmetyki z tej strony i jestem zadowolona :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. myslalam nad kupnem eos :) polecialbys czy raczej odradzila ?
    wspolna obserwacja? :) ja juz obserwuje :) http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nic stamtąd nie zamawiałam, ale coraz bardziej mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń