niedziela, 31 stycznia 2016

Ulubieńcy miesiąca: Styczeń


    Hejka, dziś mam dla was ulubieńców danego miesiąca, mowa tu o styczniu. W tym miesiącu testowałam dużo kosmetyków, słuchałam sporo piosenek i oglądałam kilka filmów. Więc mam nadzieję ,że moi ulubieńcy będą ciekawi i może dzięki mnie odkryjecie coś nowego. Zapraszam do czytania ! :)




 Kosmetyki:


  Ponad miesiąc temu obcięłam włosy, były zniszczone, puszyły się, po prostu nie były zdrowe. Zakupiłam sobie balsam do włosów z Green Pharmacy na wypadanie włosów, który posiada aktywator wzrostu, zauważyłam ,ze włosy naprawdę mi mniej wypadają, mniej się przetłuszczają no i od obcięcia włosów sporo mi już urosły. Ten kosmetyk dostaniecie w Rossman'ie nie wiem jednak za ile ,gdyż mama mi sama go kupowała ale sądzę ,że w granicach 10 zł.

Kolejny świetny kosmetyk w tym miesiącu to taki krem do rąk z Avon'u z dodatkiem gliceryny. Krem bardzo dobrze nawilża ręce, no i co tu więcej mówić, robi to co powinien robić dobry krem do rąk.

Posiadałam kiedyś odżywkę do paznokci właśnie z Wibo tylko ,że diamentową, pod choinkę dostałam ,, Sos weak nails ''. Moim zdaniem jest lepsza od wszystkich moich odżywek, nawet od niezastąpionej z Eveline. Kosztuje ona pewnie w granicach 10 zł, a jest naprawdę świetna, paznokcie po niej są twarde i nie łamią się.

Na moim blogu pokazywałam wam już ten korektor do brwi, ale w styczniu używałam go codziennie, są dwa warianty kolorystyczne; brązowy i czarny. Ja mam czarny, i sprawdza się świetnie, czasem gdy nie mam ochoty wypełniać brwi używam tylko tej maskary i brwi od razu nabierają delikatnego ,, charakteru ''. Używam jej również po pomalowaniu brwi by je utrwalić. Znajdziecie ten korektor w Rossman'ie tylko nie w szafie Eveline, lecz przy pędzlach do twarzy. Kosztuje on bodajże 15 zł.
Piosenki:
W tym miesiącu cały czas słuchałam Troye'a Siven'a. Jest on bardzo utalentowany, ma świetny głos i jego muzyka podoba mi się. Moje ulubione jego piosenki to: Fools, Talk me down, i Wild.
W styczniu uwielbiałam też piosenkę Dawida Podsiadło ,, W dobra stronę ''. Bardzo wpada w uchu.

Aplikacje na telefon:

 Od niedawna gram w gry na telefonie, nie wiem czemu ale niektóre są bardzo wciągające. Jedną z nich jest ta zaznaczona w czerwonym kółku. Polega na odcinaniu kawałków ziemi tak by dostać 100% i nie najechać na krowy i inne stworki. Nie wiem jak to wytłumaczyć ale pobierzcie sobie ja i sami zobaczcie na czym polega.

Filmy i seriale:


   Filmy ,który oglądałam wczoraj i mi się bardzo podobał to ,, Królowie lata''. Opowiada o trójce przyjaciół, która postanawia uciec z domu i wybudować dom w lesie. Nie będę wam opowiadać co działo się dalej bo wiem ,że wiele osób nie znosi spojlerów.

   Kolejny film to The First time (2012), film opowiada o zakochanym chłopaku, którego gra świetny aktor Dylan O'Brien, poznaje on przypadkiem inną dziewczynę, która zawróciła w jego życiu.
  Ostatnia już rzecz czyli serial, zakochałam się w nim  , mowa tu o Teen wolf'ie. Genialna opowieść o młodym wilkołaku i paczce jego przyjaciół, którzy muszą zmagać się ze złem.

A co było waszymi ulubieńcami w styczniu ?

To na tyle, mam nadzieję ,że moi ulubieńcy wam się podobali, zostawcie komentarz i jak wam się mój blog podoba to oczywiście obserwację. Papa :*

Wszystkie zdjęcia poza kosmetykami i aplikacjami pochodzą z : Google galeria 

 

22 komentarze:

  1. Świetni ulubieńcy, muszę wypróbować ową odżywkę do paznokci ;3
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    Obs/obs mile widziane :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Green pharmacy ma świetne kosmetyki :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie interesuje ten korektor do brwi, chyba wypróbuję.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta odzywka z Wibo wydaje sie ciekawa skoro lepsza od tej z evelline . Szkoda ze nie mam do niej dostepu :(

    Pozdrawiam , Klaudia z bloga ----> ♥ http://klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się, czy nie wypróbowac tej odżywki, ale nadal się waham, bo po ostatniej przygodzie z niemalże wypadaniem paznokci właśnie po produkcie Eveline 8 w 1 straciłam całkowicie zaufanie do tego typu specyfików.
    Świetny post :)


    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mama szampon z green Pharmacy i jestem zadowolona

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten olejek łopianowy mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tym serialu dużo słyszałam ale ja go nie obejrzę , bo nie lubię tematyki tego serialu , fajny wpis :)

    dociax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam kremów z Avon'u :/ Chyba musze się skusić :3 Mogłabys mi pomoc ? wystarczy kliknąć w 3 linki nad zdjęciami :) http://macreateart.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo zaciekawił mnie film "The first time", już mam co robić w dzisiejszy wieczór. Zaobserwowałam Cię.

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi ulubieńcy!
    Muszę koniecznie obejrzeć film The first time.
    Odżywka musi się dobrze sprawdzić :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo jee Teen Wolf !♥ Życiem :) Fajni ulubieńcy :D

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajni Ci twi ulubieńcy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo zainteresował mnie balsam do włosów z Rossmana, chyba sobie go kupię. Fajni ulubieńcy :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten balsam jest świetny ;) Sama go używam ;)
    zmiloscidozdjec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też mam ten balsam do włosów. :) Bardzo go polecam.
    obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic wcześniej nie znałam ale chętnie bym nabyła tego korektora do brwi :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post, zapraszam w wolnej chwili do nas
    KLIK <-- NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie mam żadnych gier na telefonie :D

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń