sobota, 16 stycznia 2016

◄ Winter wish list ►

   Witam was po raz kolejny na moim blogu ! Na samym początku chciałabym bardzo wam podziękować, na moim blogu wybiło 10000 wyświetleń. Niby to nie dużo, ale pomyśleć ,że tyle osób zainteresował mój post to naprawdę miłe. Dziś przygotowałam post ,którego jeszcze u mnie nie widzieliście. A mianowicie moja wish list'a rzeczy ,które mi się podobają na okres zimowy. Zapraszam ;)






Na pierwszy ogień idą buty. Nie miałam nigdy prawdziwych UGG tylko jak byłam młodsza posiadałam podróbki. Były bardzo cieplutki, takie buty na zimę są idealnie bo są cieplutkie, świetne dla zmarzluchów.


Teraz coś idealnego na zimowy wieczór czyli cappucinno waniliowe oraz latte karmelowe.




Coś dla fanów gadżetów! Case na telefon z białym wzorem na przeźroczystej obudowie i case przypominający wzór jakiegoś kamienia, kryształu. Bardzo mi się tego typu case podobają, mam zamiar sobie zakupić ,któryś z wyżej wymienionych.


Golfy! Są one teraz mega modne, szukam właśnie jakiegoś ładnego w prążki, był taki w New Yorker'ze, lecz wykonanie było beznadziejne.


Jajeczka eos, dobrze ochronią nasze usta podczas zimnych dni. Ja osobiście własnego balsamu nie mam ale składam zamówienie na stronie i będę miała o smaku granatu i maliny.



Perfumy Calvina Klein'a ,, One''. Pachną one nieziemsko, mają świetną buteleczkę, skromną ale jednak ma coś w sobie ,że przyciąga wzrok. Bardzo chciałabym mieć te perfumy bo mają świetny, nie do opisania zapach.

Zdjecia pochodzą ze strony www.weheartit.com

To była moja cała zimowa wish lista. Zapraszam do obserwowania, komentowania i oglądania moich innych notek. Papa ♥

12 komentarzy:

  1. golfy *_* lubie :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. te casy sa mega
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje tylu wyświetleń ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację te perfumy są cudowne :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uggi mam już od 2 lat i bardzo polecam
    Maquillageprofille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uggi mam już od 2 lat i bardzo polecam
    Maquillageprofille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh kocham golfy i sweterki, chyba moje ulubione części garderoby! :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam. Może wspólna obs?
    bleedingoutforyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez muszę kupic eos i takiego case ala kamień, mam nadzieje, że znajdę go jakoś stacjonarnie :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : Mój blog Kliknij

    OdpowiedzUsuń