sobota, 13 lutego 2016

◄ Beauty hacks ► ◄ TOP 5 ►

Hejka, dziś mam dla was kilka hack'ów by ułatwić sobie życie. Jest to teraz dość popularne w internecie, ale pokażę wam moje sposoby na ułatwienie sobie życia.


1. Żel do brwi

Weźcie starą szczoteczkę po tuszu, popsikajcie jakimkolwiek lakierem do włosów i przeczeszcie brwi. Dzięki temu hack'owi wasze brwi będą utrwalone i będą w jednym kształcie przez cały dzień.

2. Duże usta
 Moim najlepszym sposobem na bezpieczne powiększanie ust jest posmarowanie warg pastą do zębów i pozostawić na parę minut. Po upływanie czasu biorę nieużywaną szczoteczkę do zębów i szczotkuję usta. Następnie spłukuję usta chłodną wodą i smaruję balsamem. Teraz możecie nałożyć swoją ulubioną szminkę i gotowe !

3. Matowa szminka
Jeżeli macie swój ulubiony kolor szminki, lecz niestety nie jest on matowy, znam na to proste rozwiązanie. Nakładamy szminkę na usta, następnie przyprószamy ją pudrem, najlepiej transparentnym, teraz możemy cieszyć się pięknym, matowym kolorem naszych ust.


4. Jeżeli wasz tusz zgęstnieje wlejcie do opakowania kilka kropelek płynu do soczewek. Jeżeli nie nosicie soczewek ani nikt z waszych bliskich możecie kupić mały płyn w granicach 10 zł.


5. Gdy nie możecie odkręcić lakieru do paznokcie wlejcie trochę zagotowanej wody do szklanki. Do środka włóżcie swój lakier. Odczekajcie chwilę, teraz spokojnie odkręcicie buteleczkę z lakierem.

wszystkie zdjęcia pochodzą ze źródła: http://weheartit.com/

A wy macie jakieś fajne hack'i ? Jeżeli tak pochwalcie się w komentarzu ! ;)

To były już moje wszystkie urodowe hack'i, jeżeli chcecie więcej takich postów to piszcie ! Jeżeli, któryś z moich hack'ów wam się podoba to napiszcie który. Możecie też zaobserwować mojego bloga było by mi bardzo miło. Do zobaczenia, cześć.

5 komentarzy:

  1. O tym sposobie na powiększanie ust nie słyszałam. Z chęcią wypróbuję. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o żadnym z tych sposobów, ale wyglądają bardzo ciekawie. Szczególnie ten trik z lakierem, bo często mam problemy z odkręceniem go.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomocny post , nigdy nie slyszalam o tym 1szym sposobie :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam żadnych hack'ów, ale ten sposób z brwiami na pewno spróbuję :D

    Konkurs - klik!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe pomysły i pewnie nie jednej osobie się przydadzą. :D
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń