środa, 24 lutego 2016

◄ Ulubieńcy miesiąca: Luty 2016 ►

 


Hej, więc jest koniec lutego, z tej okazji przygotowałam ulubieńców. Wiem ,że bardzo ich lubicie bo tego typu post są najczęściej czytane na moim blogu. Zapraszam :)

 KOSMETYKI:

Pierwszy kosmetyk to lakier do paznokci z Wibo z serii jednowarstwowej. Lakier ma bardzo ładny kolor, kojarzy mi on się z odcieniem wina. Barwa jest troszkę przekłamana, gdyż dodałam chromowy filtr. Producent pisze ,że po jednej warstwie lakieru uzyskamy zadowalający efekt. Rzeczywiście pigmentacje jak dobra, lecz lepiej nałożyć dwie warstwy by nie prześwitywała płytka paznokcia. Taki lakier możecie zakupić w Rossman'ie za mniej niż 10 zł, a jego numerek to 14.


 Kolejny produkt to szminka w ślicznym kolorze, jest on taki pomarańczowo-malinowy. Taki odcień pomadek najbardziej podoba mi się na moich ustach .Produkt ma moim zdaniem dwa małe minusy. Pierwszy to taki ,że mogłaby być matowa a jest satynowa. Drugi to ,że ma średnie krycie, ale ogólnie się długo trzyma i poza tymi drobnymi niedociągnięciami to polecam wam ją. Szminka jest z firmy Freedom, zakupiłam ją w Pepco za 5 zł, ale wiem ,że ta firma dostępna jest bodajże na Cocolita.pl.


 Z kosmetyków to tyle, w tym miesiącu nie miałam dużo nowości więc nie mam też jakiś nowych ulubieńców.'

MUZYKA: 

Pierwsza piosenka była moim największym muzycznym ulubieńcem, słuchałam jej na okrągło.
Fast Car - Jonas Blue, Dakota

 

źródło zdjęcia: www.Shazam.com


Kolejną piosenką jest piosenka Work Rihanna'y. Wielką jej fanką nie jestem, rzadko kiedy jej słucham, lecz ta piosenka bardzo mi się spodobała.


                                                                                              źródło zdjęcia: www.okayplayer.com

                                                                                               żródło zdjęcia: www.directlyrics.com

 I ostatnia piosenka jest Zayn'a Malik'a pt. ,,Pillowtalk ''. Słuchałam jej w lutym bardzo często, wpada w ucho i po prostu podoba mi się. Gra w nim moja ulubiona modelka Gigi, co sprawia ,że uwielbiam też teledysk do tej piosenki..

 A co w tym miesiącu wam się podobało ?

To byli moi wszyscy ulubieńcy, mam nadzieję ,że spodobają się wam tak jak poprzedni. Obserwujcie, komentujcie, zostawiajcie linki do swoich blogów, zajrzę ;) Pa, Olga ;)


7 komentarzy:

  1. rihanna czesto ma ciekawe piosenki ;D choć też fanką jej nie jestem to czasami coś posłucham :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lakiery z Wibo, chętnie miałabym wszyskie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mogę gdzieś zobaczyć na Twoim blogu jak ta szminka wygląda na Twoich ustach? Już wiele razy chciałam wziąć którąś z pepco ale nigdy do końca byłam przekonana.
    alexianero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pillowtalk to świetna piosenka i również uwielbiam Gigi :)
    Ciekawy post
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zayn wygrywa!:) najlepsza piosenka

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te lakiery z Wibo są super, szczególnie jeśli jesteś w pośpiechu. Później można je fajnie odrywać z paznokci i schodzą w jednym kawałku ;)


    klauduskiswiat.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń