czwartek, 4 lutego 2016

Wishlist Banggood.com

  Cześć, znowu mam posta na temat stronki Banggood.com(KLIK), gdyż poprzedni post trochę zespsułam, bez przedłużania pokażę wam moją wishlistę ;)

DRESSES:
KLIK 1 KLIK 2 KLIK 3


TOPS:
KLIK 4 KLIK 5 KLIK 6


 ACCESSORIES:
KLIK 7 KLIK 8 KLIK 9


To była moja cała wishlista, mam nadzieję ,że któraś z rzeczy wam się spodobała. Jak tak to napiszcie mi na dole jaka. Bardzo proszę o klikanie w podane wyżej linki, jeżeli macie chęć możecie podać cenę jakiejś rzeczy w komentarzu. Cześć, Olga.

7 komentarzy:

  1. Poklikałam wszystko :D
    ale ceny mi się nie chce podawać :D
    możesz odwdzięczyć się u mnie ?:D
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam:)
    świetne sukienki!

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. po klikane
    15.59
    17.99
    14.59
    7.09
    4.45
    13,99
    6.19
    5.53

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko by mi się sprzydało z Twojej wishlisty :)

    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka numer 3 mi się bardzo podoba - 58,43 zł :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane! :) może wspólna obserwacja, aby móc wspierać się częściej "klikami" :D? Daj znać :* http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń