piątek, 22 kwietnia 2016

♥ Haul z Rossmana -49 % #1 ♥

  
Hej, dziś mam dla was zakupy, które poczyniłam przed wczoraj. Jak pewnie wiecie w Rossaman'ie są teraz wielkie przeceny -49% na poszczególne grupy kosmetyków. W tym tygodniu promocja obowiązuje produkty do twarzy m.i.n. podkłady, korektory,pudry,bronzery itd. Przez te 3 tygodnie przecen wstawię 3 posty właśnie z kosmetykami z poszczególnych grup. Więc dzisiaj pokażę wam moje zdobycze, nie ma ich dużo, ale nic nie potrzebowałam poza podkładem i rozświetlaczem. Zapraszam ;)


  Pierwszy produkt to rozświetlacz z Lovely. Jest on bardzo polecany na youtube'ie jak i w blogosferze. Ten kosmetyk ma genialną pigmentację i śliczny złotawy, ciepły odcień. Myślę ,że długo mi posłuży. Ceny produktów macie na zdjęciach (ceny przed przeceną).



Kolejny kosmetyk to podkład z Rimmel'a Match Perfection. Jest bardzo fajny, dobrze kryje niedoskonałości oraz matowi skórę. Jak szukacie dobrego, matowego podkładu to polecam zakupić ten podkład.
 Niedawno do Rossman'a wszedł zestaw do konturowania twarzy z Wibo. Ja mam kolor light, dla mnie bronzer mógł być odrobinę ciemniejszy, aczkolwiek ten kolor również mi odpowiada, gdyż uzyskuję nim delikatny i naturalny efekt. W zestawie jest również rozświetlacz również o ciepłym tonie oraz śliczny holograficzny róż. Na codzień jest on trochę za bardzo świecący ale na jakieś większe wyjścia jest genialny.



 I ostatnia rzecz to primer sylikonowy pod makijaż z Wibo. Tak naprawdę kupiła sobie go moja mama lecz pokazuję go wam dlatego ,że też go będę czasem używać. Niedługo idę na weselę więc mam nadzieję ,że makijaż dzięki niemu zostanie na swoim miejscu do rana.


             
  To już wszystkie moje zakupy, dziękuję za wszystkie komentarze i obserwację. Jeżeli jeszcze mnie nie obserwujesz to serdecznie zachęcam. Olga ♥

12 komentarzy:

  1. ja też już skorzystałam z tej promocji ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Te promocje, to genialny pomysł! Ja niestety nie dopchałam się do stoiska :(
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post <3
    obserwuję
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. rozświetlacz mnie zainteresował :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dopiero mam wybrać się na tą promocje i mam nadzieje, że uda mi się pojechać i coś fajnego złapać :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tych promocjach, ale jeszcze z nich nie skorzystałam. :)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę kupić ten podkład z Rimmel ;)
    Pozdrawiam,
    Julixx-blog (Kliknij) ♥
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Też planuje wybrać sie do rosmanna przez te promocje ;)

    http://mvrcelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy :)
    W rossmanie w moim mieście, wszystko co chciałam kupić zostało wykupione,a był to drugi dzień promocji...no nic pójdę jeszcze w poniedziałek, może coś znajde :D
    Nie miałam tych produktów co kupiłaś, ale myślę, że jeśli znajde tą paletke do konturowania to też ją zakupie :)
    Również czeka mnie wesele i trzy komunie na które dostałam zaproszenie..a to wszystko dzień za dniem.. :D
    Pozdrawiam serdecznie :*
    https://aleksisaliss.blogspot.com/ Jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj, odpowiadam na każdy komentarz i obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi soe ta paleta z cieniami i rożeem :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zakupy, też już kilka poczyniłam. Nie miałam jeszcze nic z Wibo, muszę w końcu się przełamać. Świetny blog, bardzo mi się podoba. Obserwuję i mam nadzieję że w wolnej chwili zajrzysz do mnie :) Pozdrawiam http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post:D Chcę kupić sobie tę paletkę z Wibo;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń