środa, 13 lipca 2016

✪ Moja przygoda z włosami i wizyta u fryzjera ✪


Cześć ;) Co tam u was? Jak mijają wakacje? Mi bardzo szybko. Dziś mam dla was post na temat moich włosów. Jakiś tydzień temu pomalowałam moje włosy na kolor ,, ciemny ametyst''.Był to wielki błąd :D Chciałam jakoś stonować moje czarne włosy z fioletowymi refleksami dlatego pomalowałam je ,,ciemnym brązem''  ,który niecy przyciemnił fiolet. Okropnie wyglądam w tym kolorze dlatego idę do fryzjera na farbowanie moich włosów na mój kolor i na robienie sombre. Nie mam pojęcia jak to wyjdzie, mam nadzieję ,że ładnie. Po wizycie u fryzjera pokażę wam efekt, lecz najpierw zobaczcie włosy przed koloryzacją u profesjonalisty.
Zapraszam ;)

Tak wyglądają włosy po 1 ,,domowym'' malowaniy. Jedynym plusem po farbowaniu to to ,że moje włosy były proste, lśniące i nie puszyły się. Ich kolor to czarny z fioletowymi refleksami w słońcu.
Mam tylko takie zdjęcie po koloryzacji farbą z Garniera Color Sensation ,,Ciemny ametyst''.







Nie chciałam mieć takich fioletowych włosów, kupiłam więc farbę z Palette ,, ciemny brąz ''. Fryzjerka powiedziała ,że farby z tej firmy strasznie źle się zmywają, także jeżeli chcecie mieć długotrwały kolor na głowie to Palette jest dla was.  Farba sprawiła ,że moje włosy są jeszcze ciemniejsze i do tego mają fioletowo-czerwone refleksy. Pewnie pytacie się po co sobie zrobiłam fioletowe włosy ? Miałam nierównomierny kolor więc chciałam przemalować całe na czekoladowy brąz, lecz mama powiedziała bym sobie wzięła tę farbę. Wracając do czekoladowego brązu, na zdjęciach nie widać dobrze tych niechcianych kolorów ale uwierzcie mi na słowo, że dobrze to nie wygląda, oto efekt:










Zaraz idę do fryzjera gdy wrócę opowiem wam dokładnie o koloryzacji w salonie  i pokażę efekty.

Wracam do was następnego dnia. U fryzjera spędziłam 5 godzin, lecz opłacało się. Najpierw pani ściągała mi kolor dekoloryzatorem, w efekcie włosy przy skórze miałam w kolorze jasnego blondu a reszta była miedziana. 


Następnie fryzjerka nałożyła mi farbę w dosłownie identycznym kolorze moich naturalnych włosów na ,, odrost ''oraz niektóre pasemka potraktowała rozjaśniaczem i zawinęła w folię. 


Po upływie 5 minut pani nałożyła mi nieco jaśniejszą farbę do połowy moich włosów a resztę pomalowała jasną farbą. Zostało tylko troszkę podciąć i zrobić loki, zdecydowałam się również na bardzo lekkie cieniowanie Oto efekt:



    Na dziś już tyle, mam nadzieję ,że ten post wam się spodobał i czegoś was nauczył. Ja już wiem ,że za głupotę trzeba płacić, ale szczerze nie żałuję, moje włosy są zdrowsze i ładniejsze. Może napisać w komentarzach jakąś swoją historie z włosami. Pa ;*





10 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądają twoje włos
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądają Twoje włosy ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale piękny efekt:) jestem zachwycona:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie przechodziłam takiej historii,
    ale trzeba przyznać, że twoje włosy wyglądają teraz
    prześlicznie :) Kto by pomyślał, że tak trudno sobie
    pomalować włosy... :D (moja siostra kiedyś chciała sobie pomalować włosy na brązowy kolor, ale za długo trzymała farbę i w efekcie miała czarne) XD
    Pozdrawiam

    (za wszystkie obserwacje się z chęcią odwdzięczam)
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt końcowy najlepszy!
    Jakie piękne włosy teraz masz *-*
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, ślicznie zrobiła ci te włosy!:)
    Ja zrobiłam najgorsze głupstwo życia dwa tygodnie temu. Stwierdziłam ok. 16 "o fajnie by było pomalować włosy", poszłam do drogerii i wzięłam pierwszą, lepszą farbę. Wróciłam do domu, pofarbowałam włosy i teraz wyglądam jak typowy kurczak. XD z jasnego brązu zrobił się żółty kolor, ale większość osób mówi, że nie wyglądam źle, mam nadzieje, że to prawda.

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, ta fryzjerka jest świetna! Twoje włosy wyglądają ślicznie!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny efekt *_*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nigdy jeszcze nie farbowałam sobie włosów i jakos nie czuje tez potrzeby (na razie) :D
    obserwuje i licze na rewanz <3

    za wszystko się odwdzięczam (odpowiadam na obs) JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń