niedziela, 10 lipca 2016

♥ Ulubieńcy czerwca 2015 ♥


 
  Hejka, dziś przychodzę do was z ulubieńcami, dawno nie było tego typu postów ale miałam laptopa w naprawie. Napiszcie mi w komentarzu jak wam minął czerwiec i czy w tym miesiącu odkryliście coś fajnego ;)










Jak zawsze zaczniemy od pielęgnacji, tym razem mam do pokazania wam 2 produkty.

Płyn prostujący do włosów z Mariona, to świetne wyjście dla osób, które prostują włosy ( kosmetyk zawiera filtr UV). Ja zazwyczaj używam tego spray'u po umyciu włosów by się nie puszyły i były w miarę proste oraz przed każdym prostowaniem. Serdecznie mogę wam polecić ten kosmetyk, kosztuje on w granicach 6 zł w szafach Mariona.





Kolejny produkt to sól do kąpieli w saszetce o pojemności 80g, o zapachu ,, Czas marzeń'' czyli wanilia z lawendą.  Zawsze gdy jestem w Rossmanie to kupuję taką paczkę soli za ok. 3 zł, starczy mi na ok. 3 kąpiele. To nie jest tylko sól ale też świetny barwnik do naszej wody.Uwielbiam przed snem brać kąpiel w tej soli, ma świetny otulający zapach, U mnie w Rossmanie ta sól leży obok płynów do kąpieli, są chyba 3 warianty zapachowe.









Z kolorówki mam tylko 2 kosmetyki, sądzę ,że większość z was już o nich słyszała, lecz dla tych co ich nie znają pokażę te produkty.

Szminka z Golden Rose z serii Velvet Matte w odcieniu 27. Jest to genialna matowa lecz nie wysuszająca szminka. Maluje się nią łatwo, jest bardzo aksamitna. Poza tym szminka ma genialny nude kolor wpadający w brzoskwinię. Serdecznie polecam wam iść na stoisko Golden Rose i zwrócić uwagę na tę szminkę, zwłaszcza ,że kosztuje w granicach 10 zł.
Na zdjęciu szminka ma trochę inny kolor.




Ostatni kosmetyk to rozświetlacz z Lovely Gold highlighter. Jest to rozświetlacz o ciepłym tonie, idealnym dla osób z cieplejszą karnacją. Produkt dostępny jest również dla osób o chłodnej tonacji skóry, który mieni się na srebrno.
  Moja wersja rozświetlacza na skórze tworzy piękną, złotą taflę, bez żadnych widocznych drobinek. Jeżeli szukacie taniego i dobrego rozświetlacza to polecam z Lovely za nie całe 10 zł !










W czerwcu dość dużo słuchałam muzyki lecz wybrałam 2 moje czerwcowe perełki:

Fais ft. Afrojack - Hey

Cheat Codes x Kris Kross Amsterdam - SEX









Jeżeli chodzi o filmy to w czerwcu byłam na horrorze ,, Obecność 2 ''.  Szczerze film mało straszny, pierwsza część była o niebo lepsza, ale film i tak się bardzo fajnie oglądało. Jeżeli nie lubicie bardzo strasznych horrorów to ten przypadnie wam do gustu ;)














Na dziś już tyle, mam nadzieję ,że wam się podobało. Jeżeli tak to zachęcam do obserwacji mojego bloga, i komentowania tego posta. Pochwalcie się waszymi ulubieńcami ♥ 









9 komentarzy:

  1. Chciałam obejrzeć Obecność 2, ale wydaje się, że nie mam tzw. psychy :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. znów widzę tą szminkę jeny muszę ją wreszcie kupić bo wszyscy nom stop polecają ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te pomadki z GR:) piękny kolor muszę sobie go kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post:) Mi się tak że podobał film 'obecnosc 2':)

    kllaudus.blogspot.com

    obs za obs? Daj znac u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam rozświetlacz z Lovely w jasnym odcieniu, ładnie się świeci, ale wyskoczyły mi drobne krosteczki w tym miejscu ;c Czy komuś też?
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajni ulubieńcy. Ojj na obecność to ja się na pewno nie wybiorę ! Nienawidzę horrorów. Zbyt się boję i później mi się wszystko wkręca :P

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. świetni ulubieńcy, bardzo spodobał mi się kolorek szminki ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajni ulubieńcy. Nie lubie horrorów ale na ten mało Straszny może się kiedyś skuszę xd zapraszam wszystkoinicodgimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń