wtorek, 18 października 2016

Jesienny niezbędnik ! l 2016



 Hejka ♥ Dziś przygotowałam dla was mój jesienny niezbędnik, bez którego jesienią się nie obejdę. Piszcie w komentarzach swoich niezbędników! Zapraszam :*



♥ JESIENNE SZMINKI ♥

Prosicie mnie zawsze bym podawała numery produktów dlatego na wasze życzenie to robię:
1. Golden Rose, Matte Lipstick Crayon nr 14
2. Smart girls get more, lip pencil 03 Nude bronze
3. Smart girls get more, lip pencil 01 Nude pink
4. Wibo, Lip Define Pencil nr 1
5. Astor, Lipliner Pencil nr 018 Cassis
6. Wibo, Lips to kiss, nr 6
7. Miss sporty, Lipliner pencil nr 007 Slow
8. Maybelline, Color sensatinonal Matte nr 930 Nude Embrace
9. Lovely, Extra Lasting nr (?)


A to zdjęcie szminek jak wyglądają na ręce:



♥ PERFUMY ♥

Latem zdecydowanie wolę mgiełki, lecz gdy nadchodzą chłodniejsze dni uwielbiam mocne perfumy ♥ Przedstawiam wam moich jesienno/zimowych ulubieńców 2016 ! 

- Calvin Klein, Euphoria
-Katy Perry, Killer Queen
- Calvin Klein, Secret Obsession


    ♥ ŚWIECZKI ♥

Jesienią i zimą uwielbiam palić świeczki, nadaje to takiego miłego nastroju ;)




Źródło:


♥ CIEPŁO SWETRY ♥

Każdy lubi w jesienne wieczory założyć na siebie ciepły i miękki sweter ♥

Źródło:

♥ LAMPKI ♥

Uwielbiam je tak samo jak świeczki, gdy jest ciemno wyglądają prześlicznie :* Sama w pokoju mam 2 pary ♥'

Źródło:

To na tyle w tym poście ♥
Komentujcie, obserwujcie ♥
Zostawcie po sobie link, wpadnę ! ;)
Piszcie co zawiera wasz niezbędnik ;)
Do zobaczenia, Olga ♦

7 komentarzy:

  1. Również kocham na jesień i zimę palić świece. Ja do tego niezbędniku dodałabym tylko jeszcze herbatę lub gorącą czekoladę <3 :d
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą szminkę matową z Lovely i ją uwielbiam <3
    Oczywiście swetry to też moja mała obsesja, szczególnie w odcieniach różu, szarości i bieli!
    Buziaki,
    ohmels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! :D Obserwuję.
    Wpadnij do mnie :)
    http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/kylie-lip-kit.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah te konturówki ^^ pokaźna kolekcja ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki szminek są śliczne!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolorki pomadek i kredek. Takie jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń