poniedziałek, 31 października 2016

♡ Kosmetyczni ulubieńcy: październik ♡

 Cześć, dziś mam dla was kolejnych ulubieńców kosmetycznych miesiąca, tym razem października. Są tu same perełki także mam nadzieję ,że któryś z moich faworytów mam się spodoba. Zapraszam ♥






Pierwszym moim ulubieńcem jest korektor, który jest ze mną od 3 lat. Jednak w wakacje używałam innego produktu do zakrywania niedoskonałości i stwierdzam ,że ten korektor jest najlepszy dla mnie. Kupiłam go na przecenie -49 % w Rossmanie. Bez promocji kosztuje ok.15 zł. Idealnie kryje jest rozświetlający i co najważniejsze lekki. Na twarzy trzyma się cały dzień.


Kolejnym moim odkryciem jest paletka z Wibo ,, Go nude '' Kosztuje ona jak na Wibo dość dużo bo ok.40 zł. Ma ona kolory perłowe jak i matowe, tą paletą spokojnie wykonacie codzienny makijaż ale również mocne smoky na wieczór. Cienie mają świetną pigmentację, nie osypują się bardzo, długo się utrzymują na naszych oczach. Serdecznie mogę polecić wam te cienie. Poniżej wstawiam wam zdjęcie każdego cienia oraz swatch'e 4 odcieni. Najcześciej używam 3 pierwszych cieni, wielkie wrażenie zrobił na mnie ,, fantasy ''.


Kolejnymi ulubieńcami to dwa produkty do ust! Pierwszy z nich to szminka z Maybelline w kolorze 930 ,, Nude Embrace ''. Jest bardzo kremowa i matowa. Ma piękny kolor nude. Jest idealna do szkoły. Kosztuje ok. 30 zł w Rossmanie. Jeżeli lubicie bardzo kremowe szminki o wykończeniu matowym to ta szminka jest dla was. ♥


Ostatnim już kosmetykiem jest konturówka do ust z firmy Miss Sporty, ma piękny jesienny kolor. Łatwo ją się nakłada, długo utrzymuję się na naszych ustach. Mam ją w numerku 007 ,, Slow''. Kosztuje ona w graniach 10 zł.





Dziękuję za zajrzenie do mojego bloga !
Zostaw po sobie ślad, na pewno wpadnę !
Do zobaczenia, Olga ♥

22 komentarze:

  1. Też mam tą szminkę z Maybelline, tylko w innym odcieniu!
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka wyglada cudnie :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobną szminkę, kolor jest może odrobinę mocniejszy, z tym wyjątkiem, że moja pochodzi z odzysku, znalazłam ją kiedyś wśród starych kosmetyków mojej babci i zakochałam się w tym kolorze. A moi znajomi ciągle pytają co to za szminka :P
    Zapraszam do mnie i zachęcam do wspólnej obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna paletka cieni :-)

    zostaję jako obserwator bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, również zaobserwuję ;)

      Usuń
  5. Koniecznie muszę wypróbować paletę z Wibo :)
    Szminka i kredka też mnie kuszą!
    Proszę o klikanie w linki :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wibo ma całkiem przyzwoite paletki jak za taką cenę, ale ja narazie się nie skuszę na zakup jednej z nich, bo mam kilka innych do wykończenia...

    alteraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawi mnie paletka :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na taką cenę to rzeczywiście świetnie napigmentowane cienie ;o

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo przypadla mi do gustu kredka do usta- kolor w sam raz dla mnie ;3
    co powiesz na wspolna obs? ja juz i to z ogromna checia!

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  10. Wszystkie kosmetyki są super i bardzooo w moim guście! :)

    Blackminniee

    OdpowiedzUsuń
  11. Paletka z Wibo jest cudowna! Bardzo podobają mi się jej kolorki :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Paletka ma piekne kolorki! :)
    obserwujemy?:*

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Patelka ma naprawdę cudowne kolory <3
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiam się od pewnego czasu nad tą paletką, wygląda bardzo ciekawie :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga ;)
    http://mylittleboringworld1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. O paletach z wibo słyszałam już dużo dobrego! Muszę w końcu zaopatrzyć się w jakąś ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli chodzi o korektor, to na mnie niestety sie nie sprawdzil, zreszta jak wiekoszsc koretkorow..Co do paletki to jest CUDOWNA i slyszalam wiele dobrych opinii na jej temat, jednak nadal sie zzastanawiam czy oplaca mi sie kupowac palete skoro za czesto nie uzywam cieni. W tym przypadku chyba skorzystam z wlasnego doboru kolorow:) Szminki matowe KOCHAM i czailam sie na nia lecz wybralam podobna z essence:) Bardzo dobry post- ZWIĘZŁY za co duży plus:)


    http://typical-teengirl.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń