piątek, 11 listopada 2016

♥ MOJA AKTUALNA PIELĘGNACJA WŁOSÓW ♥

Witajcie, mój post o włosach, który zrobiłam w lipcu bardzo wam się spodobał. Wtedy pokazywałam wam przemianę przed i po wizycie u fryzjera. Dziś chciałabym pochwalić wam się moja codzienną pielęgnacja włosów i moimi nowościami.
Dajcie mi znać czy taka forma przedstawienia danego kosmetyku wam się podoba ;)
Bardzo się napracowała nad tym postem, więc mam nadzieję ,że to docenicie ;)
Kolejny post z tej serii będzie to ,, Moja pielęgnacja twarzy. ''





Moje włosy są dość suche i od niedawna zmagam się z puszeniem ich. Postanowiłam zmienić kosmetyki do pielęgnacji włosów oraz pochwalić się nimi z wami. Postaram się opisać wam dokładnie jak dany produkt sprawdza się u mnie. Jak czytaliście mojego posta o koloryzacji włosów u fryzjera to pewnie wiecie ,że robiłam na moich włosach ombre, przed nim miała na głowie fioletowy odcień po nieudanej koloryzacji w domu. Ale szczerze cieszę się ,że to zrobiłam ponieważ uczyłam się na swoich błędach i gdyby nie to nie miałabym teraz takich włosów :D


Zacznijmy od szamponu, teraz moim ulubieńcem jest produkt z Nivea Diamond Volume Care. Świetnie oczyszcza włosy, nabłyszcza oraz sprawia ,że ładnie pachną. Jest on taki codziennym szamponem do mycia włosów. Znajdziecie go praktycznie wszędzie za +/- 10 zł.



Kolejny produkt to maska do włosów z Kallosa, która odmieniła życie moich włosów. Dzięki temu kosmetykowi moje włosy są gładkie, lśniące a co najważniejsze, nie puszą się. Jest to maska z serii Hair Pro - Tox, nieco inna od innych. Ma ładny kosmetyczny zapach i lekko gęstszą formułę.
Serdecznie wam polecam tę maskę, kosztuję zaledwie ok. 10zł !


Często gdy nie mam czasu na maskę używam zwykłej odżywki z Pantene Pro V ,,Repair & Care''. Jest całkiem fajna. Ułatwia rozczesywanie,nawilża, robi to co każda odżywka powinna robić ;) Kupiłam ją w Biedronce na promocji za 8 zł.


Jeżeli macie włosy farbowane na blond, lub tak jak w moim przypadku macie ombre, polecam tę odżywkę. Jest tania a dobra, chroni kolor i pomaga rozczesywać nasze włosy. Jest do produkt z Isany, pochodzi z Rossman'a i kosztuje mniej niż 10 zł.


Wiadome jest ,że rozjaśniane włosy żółkną, by temu zapobiec używam co jakiś czas płukanki, nie mogę się wypowiedzieć bardzo o jej działu, gdyż to moja pierwsza płukanka, ale rzeczywiście usuwa niechciane żółte odcienie z włosów.


Teraz pokaże wam przemianę moich włosów:
2 lata temu:


                                                            Rok temu:


Lipiec 2016:


Teraz:




 Moje włosy bardzo się poprawiły, wyglądają o niebo lepiej niż na 2 zdjęciu, wróciły do starej formy z fotografii nr 1. 
Dziękuję za przeczytanie notki ;)
Jeżeli post Ci się spodobało to zostaw komentarz i zaobserwuj mojego bloga ;) 
Masz pytanie? Pisz śmiało ! ;)
Cześć, Olga ♥

INSTAGRAM: dymanowska
SNAPCHAT: xxolgiettaxx

11 komentarzy:

  1. Również aktualnie używam tej maski z Kallosa, ale jak dla mnie jest zwykła :(

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam krótkie włosy, ale za to grube. Jedyny z nimi mam problem, że bardzo mi się przetłuszczają. Nigdy nie używałam odżywek ani innych rzeczy. Tylko szampon :D
    Bardzo podoba mi się twój blog, zaobserwuje :)
    Zapraszam do mojego światu. Jeśli ci się spodoba, to zaobserwuj. --> Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, twój stan włosów bardzo się poprawił :D Muszę w końcu wypróbować tej maski z Kallosa, bo widzę, że działa cuda :D


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbuję te rzeczy, bo moim włosom mało rzeczy pomaga, bardzo mało.
    Cudowna przemiana, zazdroszczę!
    http://xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajajaja od razu jak zobaczyłam ze uzywasz tego szamponu sprawdzialm jego sklad. Niestety ale na 2 miejscu- czyli jest go BARDDZO DUZO jest SLS, skladnik ktory podraznia i wysusza wlosy. Odzywka niestety to samo, wiec nie sa to dobre produkty, daja tylko wrazenie ladnych wlosow a tak naprawde je niszcza..Nie chce narzucac swojej opinii ale moze warto zmienic szampon na delikatniejszy:) polecam olejowanie wlosow, bardzo pomagaja na suche wlosy i ochraniaja przed rozdwajaniem koncowek:) pozdrawiam

    http://typical-teengirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Maskę do włosów z Kallosa mam i jest świetna <3

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. you must take the time to do your homework so that you are not wasting your cash. There are a number of components that have proven notable outcomes when it comes to minimizing liver spots, Hyperpigmentation and night your pores and skin tone universal. a few products definitely paintings quicker at pores and skin lightening than others. For more ==== >>>>>> http://www.strongtesterone.com/operalux-anti-aging-cream/

    OdpowiedzUsuń
  8. but also accelerate your metabolism frame turning it into a 24 hour fats burning device. this is how http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  9. You can find all kind of cellphone accessories under one iphone repair lloydminister roof here at Mobile Q Canada. We stock cellphone batteries, chargers, adapters, headsets, iphone repair lloydminister cellphone cases and clips screen protectors, stylus pens and many more items of different brands such as iPhone Samsung Motorola, LG, htc and others. Mobile Q Canada's USP is our very economical prices without any compromise over quality. http://mobileqcanada.ca/iphone

    OdpowiedzUsuń
  10. Compatriots say We're obsessed. There is no hurry in you finding a humdrum Testosterone Booster is that it really reveals Testosterone Reload. It will go down in history. If you have Testosterone Reload, you're going to encounter it from time to time.

    http://www.mysupplementsera.com/testosterone-reload/

    http://www.mysupplementsera.com/testoultra/

    OdpowiedzUsuń
  11. Maybe I may be dead wrong as to that. I, therefore, do have knowledge of what the results turn out to be. I knew this line would get your attention. We'll go out here and try to follow these steps. This is a problem for many skillful people and I wouldn't touch this with a ten foot pole. If you feel there is some competition for Beauty Secret Answers, I'd say you'd be right. This is entirely up to you. The point is that Beauty Secret Answers is related in a couple of way. It has been ineffective so far. You are going to need to decide what kind of process you are going to use for your Beauty Secret Answers. Accordingly, to each his own.
    http://beautysecretanswers.com/

    OdpowiedzUsuń