sobota, 31 grudnia 2016

♡ Ulubieńcu grudnia ♡

Hejka Zapraszam was dziś na ulubieńców miesiąca, mowa tu o grudniu. Ten miesiąc minął mi bardzo szybko. Był to dość chaotyczny czas, 23 grudnia zachorowałam na ospę, także święta minęły mi dość średnio, a wam jak upłynął czas Bożego Narodzenia? ✌ Pokaże wam w tym poście kilka kosmetyków, filmów i piosenek. Zaczynajmy  



Kosmetyki 

 Moimi kosmetycznymi ulubieńcami są to moje dwie ulubione pomadki ze wszystkich, których w grudniu używałam bardzo często.
Zacznijmy od kosmetyku z w płynie, czyli Lovely Extra Lasting. Ja tą szminkę miałam już kiedyś i zużyłam ją bardzo szybko, codziennie była na moich ustach. Miałam ją bodajże w odcieniu 3, teraz zakupiłam numerek 5. Jest on nieco mocniejszy, jeszcze bardziej mi się podoba i bardziej pasuje do mojej urody.Trzyma się długo, ma wykończenie całkowicie matowe, nie wysusza ust. Kosztuje on w Rossmannie 10 zł w szafie Lovely!



Kolejnym produktem do ust będzie to kredka w pięknym brązowym kolorze, również z Miss Sporty, mam ją w odcieniu ,,07 slow''. Długo się trzyma, łatwo się ją rozprowadza, jest w ciepłych tonach. 


Filmy 

W grudniu jak praktycznie w każdym miesiącu oglądałam dużo filmów, postaram się przypomnieć te najlepsze i je wam zaprezentować. 
Pierwszym luźnym filmem na sobotni wieczór jest ,, Fired up.'' Film opowiada o dwójce przyjaciół, którzy jadą na obóz cheerleaderek, by poznać dużą ilość dziewczyn. 

W drugi dzień świąt wraz z rodziną oglądałam film, który bardzo lubię i sobie o nim przypomniałam. Mowa tu o ,, We are your friends.'' ,,Początkujący DJ próbuje zaistnieć na scenie muzyki elektronicznej.'' 
- opis zapożyczony z http://www.filmweb.pl/film/We+Are+Your+Friends-2015-723675. Główną rolę gra jeden z moich ulubionych aktorów, mianowicie Zac Efron.




Jeszcze do kategorii ,, film'' zaliczę show telewizyjne ,, Z kamerą u Kardashianów '', często oglądam to show, ale w grudniu szczególnie wciągnęłam się w życie rodziny Jenner i Kardashian. 



Muzyka  

Kolejna kategoria to muzyka, więc pokażę wam kilka piosenek, które w grudniu ciągle słuchałam. Ominę piosenki typowo świąteczne.

                                   Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval

Monoir & Osaka feat. Brianna - The Violin Song

                                   The Vamps, Matoma - All Night

















To już moi wszyscy ulubieńcy  Mam nadzieję, że wam moi faworyci miesiąca się podobali. 
Zostawcie komentarz, zaobserwujcie i do zobaczenia 

19 komentarzy:

  1. ta pomadka z Lovely jest cudna ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Kredka z miss sporty posiadała tylko w innym odcieniu.Bardzo mi się podobają.Uwielbiam je.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni ulubieńcy mnie także urzekła ta pomadka Lovely Extra Lasting, dorwałam ją na promocjach w rossmannie i odtąd się z nią nie roztaję,chociaż dla mnie ma bardziej konsystencję błyszczyka niż pomadki.Pozdrawiam i życzę wspaniałego 2017roku.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ma konsystencje takiej pianki, która staje się matowa ♥ Ja również życzę udanego 2017 roku! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolor kredki :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą kredkę z misss sporty i jest super! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne inspiracje ;3 uwielbiam te szminki
    pytalas o wspolna obserwacje, ja już i to z ogromną chęcią ;)

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię oglądać Kardashianki :D Piosenka TheVamps jest super! Super prowadzisz bloga. Obserwuję!
    Zapraszam do mnie :)
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię te same filmy i utwory muzyczne! :D
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo mam tą matową pomadkę i ją uwielbiam :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No to się zgrałyśmy - mamy idealnie tę samą pomadkę z Lovely ;) Też u mnie dobrze wypadła w tym roku, jest świetna no i oczywiście matowa :) Obserwuję!

    Gorąco pozdrawiam > Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą szminkę/pomadkę z Lovely i ją uwielbiam! Jest świetna dlatego na stałe u mnie będzie gościć :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. The color of this lipstick is beautiful.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też oglądałam ten film z Zackiem Efronem :) Uwielbiam go <3
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać, na pewno się odwdzięczę! ;*
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też oglądałam ten film z Zackiem Efronem :) Uwielbiam go <3
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać, na pewno się odwdzięczę! ;*
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń