sobota, 28 stycznia 2017

♡ HAUL KOSMETYCZNY ♡

  Hejka  Dziś zaprezentuję wam moje nowe zdobycze kosmetyczne, kupiłam kilka produktów kolorowych i pielęgnacyjnych, to co zdążyłam przetestować, zrecenzuję. Zapraszam do czytania notki.  








☞ Podkład Revlon Colorstay



Musiałam zakupić jakiś podkład, zdecydowałam się właśnie na ten. Jest on przeznaczony do mojej cery czyli mieszanej, poza tym mamy 30 ml produktu, który zawiera ona SPF 15. Kupiłam go wczoraj więc ciężko mi się wypowiedzieć na jego temat, na pewno jego minusem jest lekkie ciemnienie na skórze, ale dobrze wygląda i jest matujący, więc ten mały mankament mogę  mu darować.  Kosztował mnie 30 zł, w osiedlowej drogerii, ale jest on łatwo dostępny na internecie.


 Puder ryżowy Perre Rene



Ten poder kosztował mnie jedyne 12 zł, a jego jakość jest na prawdę wysoka. Kosmetyki z Perre Rene są moim zdaniem na wysokim poziomie. Ma śliczny zapach, wygodne opakowanie i producent oferuję nam dużą ilość produktu. Jeżeli poszukujecie taniego a bardzo dobrego pudru ryżowego to serdecznie polecam wam produkt firmy Perre Rene.

 Olej kokosowy Look Food



Kupiłam swój pierwszy w życiu olej kokosowy. Mam skórę mieszaną, strefa ,,T'' się przetłuszcza a okolice oczu i skrzydełek nosa przesuszają. Dlatego postanowiłam sięgnąć po co tłustego, nawilżającego. Zdecydowałam się na olej kokosowy z firmy Look Food. Kupiłam go za ok. 10 zł. Planuję stosować go również na włosy i dłonie.



 Korektor Eveline Argan Oil






Jak śledzicie mojego bloga to wiedzie, że korektor z Eveline Art Scenic to mój faworyt. Był moim pierwszym korektorem i używam go do teraz. Moim zdaniem żaden korektor nie jest tak dobry dla mnie jak właśnie produkt z Eveline. Ostatnio postanowiłam kupić korektor z Eveline z olejkiem arganowym. W sumie niczym się nie różni od Art Scenic, może jest on odrobinę bardziej nawilżający. Mam go standardowo w odcieniu 04 Light. Jest chyba tańszy o 2 zł z tego co mi się wydaję, dostępny jest w Rossman'ie w szafie podkładów.



 Szampon i odżywka Garnier Ultra Doux






Kupiłam szampon i odżywkę z mojej ulubionej firmy i serii produktów do pielęgnacji włosów, mowa tu o Garnier Ultra Doux. Mam wersję do włosów osłabionych i łamliwych. Są to kosmetyki odbudowujące z mleczkiem pszczelim i miodem. Nie jestem pewna czy ta seria jest dostępna w Polsce stacjonarnie, ale na pewno znajdziecie ją na polskich stronach. Link do kosmetyków- klik


 Peeling do twarzy L'oreal Ideal Fresh







Potrzebowałam do twarzy jakiegoś odświeżającego, zdzierającego produktu, postawiłam na L'oreal Ideal Fresh. Jest to na prawdę mocno ścierający peeling, i z rzekomo naturalnymi, mineralnymi kulkami. Produkt sprawdza mi się bardzo dobrze, nie mam po nim żadnych  skórnych problemów, robi to co ma robić. Kosztował mn ok. 20 zł w Rossman'ie.



 Szampon Nivea Diamond Volume Care 




Nie będę się nad nim bardzo rozwodzić ,gdyż moja opinia o tym szamponie już jest na blogu. aktualna pielęgnacja włosów / szampon Nivea Volume Care.


To już wszystko co niedawno kupiłam, jeżeli spodobał Ci się mój blog to zostaw komentarz i zaobserwuj mnie! Papa, Olga. 

17 komentarzy:

  1. Też ostatnio zakupiłam olej kokosowy, ale na razie używam tylko w kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład i korektor to najważniejsze składniki mojego codziennego makijażu :) Praktycznie jedyne, nie wliczając tuszu, bo lubię mieć wydłużone i pogrubione rzęsy. Jestem ciekawa tego korektora! Ale chcę sobie kupić coś dobrego podczas Rossmanowej promocji w kwietniu, ponieważ wtedy można kupić porządne kosmetyki lub jakieś nowości w dużo niższej cenie. Miałam okazję testować ten szampon i jakoś specjalnie mnie nie zachwycił. w ostatnim czasie sporo kupiłaś :)

    Zapraszam na MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć o tym pudrze. Chyba skuszę się na niego skoro mówisz że jest dobry i co najważniejsze-tani :) Zaciekawiłaś mnie tym szamponem Nivea :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć o tym pudrze. Chyba skuszę się na niego skoro mówisz że jest dobry i co najważniejsze-tani :) Zaciekawiłaś mnie tym szamponem Nivea :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo mam ten sam podkład :D
    Ciekawe zakupy, szczególnie że nie znam tych wszystkich kosmetyków :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten podkład :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tego oleju kokosowego :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, świetny blog i ciekawy post ;) Zapraszam na mojego nowego bloga http://13hacks.blogspot.com o makijażu, pięknie i lifehackach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten sam puder ryżowy i zdecydowanie wolę ten z firmy Vipera. Podkład kiedyś miałam a teraz szukam czegoś nowego :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy podkład, ja jak na razie mam Stay Matte i także polecam :) Uwielbiam szampony z Ultra Doux, też używam ;)
    Może wspólna obserwacja? Zacznij i daj znać a ja na 100% się odwdzięczę :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Revlon jest idealny na impreze, na codzień dla mnie za ciężki ;/ obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! What a wonderful review! I like many of these products!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  13. Gwarantuję Ci, że na jednym słoiczku oleju kokosowego się nie skończy :) Uwielbiam go stosować na włosy!
    Miałam okazję wypróbować revlona i niestety dla mnie był za ciężki. Ale może kiedyś się na niego skuszę jeszcze. ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa czy ten podkład jest dobry. Muszę trochę o nim poczytać :) Fajne zakupy. O oleju kokosowym dużo słyszałam :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do tego podkłądu to jak dla mnie jest słaby, bo nawet najjaśniejsza wersja kolorystyczna jest dla mnie za ciemna i samo to, że ciemnieje nie jest najlepsze :/ A puder ryżowy rownież polecam, tak jak olej kokosowy
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń