czwartek, 2 lutego 2017

➫ GET READY WITH ME: wersja weekendowa ✌


 Cześć, pokażę wam dziś mój makijaż w wersji weekendowej, czyli nieco mocniejszej niż do szkoły.
Mam nadzieję, że post przypadnie wam do gustu, od razu mówię, że nie jestem żadną profesjonalistką, mam dopiero szesnaście lat i uczę się sztuki makijażu. 








Pierwszym co robię to nawilżam twarz, ale o tym będzie osobny post, na blogu jest już wieczorna rutyna. Używam najczęściej kremu z Ziaji ogórkowego albo z L'oreal Nutri-gold.



Gdy twarz jest już odżywiona używam bazy sylikonowej z Wibo, ale tylko wtedy gdy mam ochotę jej użyć. Często pomijam ten krok i przechodzę do podkładu.



Moim aktualnym fluidem jest Revlon Colorstay w numerku 180. Nakładam go na całą twarz za pomocą zwilżonej gąbki.





Kolejny krok to korektor, często przed użyciem kamuflażu w kolorze skóry używam różowego by zakryć zasinienia w okolicy oczu. Produkt również rozprowadzam gąbeczką.





Czas ,,zagruntować '' kosmetyki mokre, do tego celu posłuży mi ryżowy, sypki puder, wklepuję go gąbką głównie pod oczy i na czoło.





Ostatnim kosmetykiem do makijażu twarzy to mój ulubiony rozświetlacz z Lovely. Płaskim pędzelkiem nakładam go na nos, łuk kupidyna, w kąciki oczu i oczywiści na szczyty kości policzkowych.



W załamaniu oka tym razem jest ciepły brąz a na całej powiece błyszczący, jasny cień z paletki Wibo ,, Go nude''.







Brwi wypełniam moim największym ulubieńcem, mówię tu o cieniu z Golden Rose.

Numer cienia to 106 *



Aby włoski zostały w swoim miejscu utrwalam je żelem z Eveline. 


Przed ostatni krok to wytuszowanie rzęs maskarą z Max Factor.


Opcjonalnie używam pomadki, tym razem jest to kredka w ciepłym brązowym kolorze z Lovely. Jej numerek to 007 ,, slow''.




A oto mój cały makijaż. Uważam, że nie jest on za mocny ani za delikatny. Myślę, że na sobotnie wyjście na zakupy jest w sam raz. Cześć, Olga.














12 komentarzy:

  1. piękny kolor na ustach:) muszę kupić sobie tą kredkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie ten makijaż jest świetny , ponieważ nie postarza cię ani nic tylko wygląda świeżo i delikatnie <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio szukam pomadek w tym kolorze, jest świetna!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne paznokcie!
    Odcień pomadki jest świetny, lubię takie ciepłe kolory na ustach :)
    Fajniutki delikatny makijaż, idealny do szkoły czy na weekend :)
    Diamentowe myśli - kilk

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne usta! <3 również używam tej maskary jest świetna <3
    Zapraszam: MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega ♥ :) pozdrawiam x

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż, a kolor konturówki mnie urzekł :3

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń