poniedziałek, 17 kwietnia 2017

♡ CO WARTO KUPIĆ NA PROMOCJACH -49% W Rossmann'ie? ♡

   
Hejka kochani, przeceny w Rossmann'ie zbliżają się wielkimi krokami, z tej okazji pokażę wam kilka kosmetyków, które opłaca się kupić na tej promocji. Ale najpierw kilka wstępnych informacji.




ŹRÓDŁO TŁA: https://unsplash.com/photos/OWO3ca8Y98k




INFORMACJE O PROMOCJI:

Na promocji w Rossmannn'ie, wszystkie kosmetyki kupujemy -49%, lecz możemy zyskać -55%!


TWARZ - 20.04.2017 - podkłady, pudry,bronzery, korektory, róże,  i rozświetlacze, bazy


OCZY - 26.04.2017 - tusze,cienie,paletki,bazy na powieki,kredki, eyelinery


USTA ORAZ PAZNOKCIE - 04.05.2017 - kredki do ust, szminki, błyszczyki, lakiery i odżywki do paznokci


Możliwe, że przeceny będą od 20 do 28 kwietnia na wszystkie 3 kategorie. Są różne informacje ja znam dwie więc by was nie wprowadzić w błąd podam dwa terminy.

JAK ZDOBYĆ -55%:











Wystarczy pobrać aplikację ,, Rossmann PL'' i dołączyć do karty. Ponadto musimy kupić przynajmniej 3 kosmetyki. Aplikacja jest przydatna również do sprawdzania nowości, promocji czy wybranych przecen dla nas.





CO WARTO ZAKUPIĆ NA PROMOCJI:

KONTUROWANIE:


Mam wam do polecenia świetny rozświetlacz z firmy Lovely, bez przeceny kosztuje nie cały 10 zł. Robi to co ma robić rozświetlacz, czyli ślicznie się błyszczy i odbija światło. Długo się trzyma, czego chcieć więcej od produktu kosztującego na promocji nie całe 5 zł.



Z tej samej firmy mam róż, jest piękny, holograficzny o brzoskwiniowej barwie. Nazywa się ,,Oh oh blusher ''. Również kosztuje w regularnej cenie nie więcej niż 10zł. Na policzkach wygląda naprawdę imponująco.

Ostatnim kosmetykiem do konturowania twarzy jest paletka, składa się ona z 3 produktów; puder do konturowania twarzy, rozświetlacza oraz różu. Uwielbiam całą trójkę, bronzer nie jest typowym kosmetykiem do podkreślania kości policzkowych, lecz do ocieplania twarzy i do lekkiego zaznaczenia jej rys. Rozświetlacz ma śliczny szampański odcień a róż jest podobny do kosmetyku z Lovely ,, Oh oh brusher'', o którym pisałam wyżej. Paletka kosztuje nie całe 20zł, także na przecenie dostaniecie ją za ok. 10zł.



ŹRÓDŁO TŁA: https://unsplash.com/photos/pTelAscogBg


CIENIE DO POWIEK:

Zacznijmy od czegoś dla początkujących. Jeżeli dopiero uczycie się sztuki makijażu to serdecznie polecam wam paletę Lovely ,, Nude make up kit''. Nie jest ona nie wiadomo jak dobra, ale dla osób, które się uczą czy nie chcą wydać dużo pieniążków na kosmetyki to ta paleta jest wybawieniem. Cienie nieco się sypią, ślicznie wyglądają nakładane mokrym pędzlem. Ta paleta również kosztuje w granicach 20 zł, zawiera ona dużo dziennych kolorów.

Kolejna paleta to moja ulubiona, mowa tu o Wibo ,,Go nude, Smoky Edition''. Uwielbiam 2 pierwsze kolory w tej palecie.Kiedyś już o niej pisałam na moim blogu. Cienie błyszczące zakładane na mokro również robią wielkie wrażenia, cienie nie osypują się.

Ostatnią rzeczą to cień z Maybelline w kremie ,, Color tattoo''. Myślę, że te produkty są wam dobrze znane. Posiadam cień w kolorze ,,40 Permanent Taupe''. Sprawdza się jako cień do brwi dla blondynek ale również jako cień bazowy, trzyma się bardzo długo, nie jest drogi, nie jestem pewna ile kosztuje coś w granicach 20 zł.



















 ŹRÓDŁO TŁA: https://unsplash.com/photos/pTelAscogBg


TUSZE DO RZĘS:

 Pokaże wam kilka tuszy godnych kupienia, na promocjach mają one dużą popularność, więc postaram się pokazać wam moich faworytów.

Na pierwszym miejscu jest tusz do którego wracam już po raz 3, Maybelline, Lash Sensational. Jest to genialny tusz, który wydłuży nasze rzęsy. Nie lubię mieć pogrubionych rzęs ani bardzo mocno pomalowanych, dlatego stawiam na tusze o jak najbardziej naturalnym wykończeniu. Ma on sylikonową szczoteczkę. Taki właśnie jest ten tusz. Kosztuje ok. 32zł, jeżeli lubicie delikatne efekty na rzęsach to wszystkie tusze, które pokażę są dla was. 


Kolejny tusz jest nieco bardziej pogrubiający, dlatego przed jego użyciem, dokładnie zdejmowałam nadmiar kosmetyku ze szczoteczki. Max Factor 200 calorie to tusz dla dziewczyn, które wolą pogubienie od wydłużenia, ma klasyczną szczoteczkę. Kosztuje o ile się nie mylę coś ok. 40 zł.



Jak widać lubię tusze z Maybelline, na żadnym się nie zawiodłam. Każdy daje delikatne wykończenie oraz wydłuża rzęsy. Jeżeli lubicie bardzo rozdzielone i wydłużone rzęsy bez efektu pogrubienia to tusz Maybelline, Mega Plush jest dla was. Koszt takiego cudeńka to również ok. 32 zł, posiada klasyczne włoski na szczoteczce, która jest po części sylikonową, wyginającą się.

I ostatni tusz, który pewnie miała każda z was, jest to już dość ,,stary'' tusz na w szafie Maybelline. Colossal Volium Express daje podobne wykończenie co Mega Plush, koszt również w granicy 30zł. Posiada kalsyczną szczotkę.

Wszystkimi tymi tuszami da się budować efekt, jeżeli wolicie mocniej umalowane rzęsy wystarczy przejechać więcej rasy szczoteczką po rzęsach. Wiem ze tuszem Lash Sensational da się zbudować dramatyczny efekt, którego osobiście nie lubię.




PODKŁADY, PUDRY, KOREKTORY, BAZY:

Tutaj pokażę wam moje ulubione podkłady, pudry, itd, pochodzące z Rossmann'a.

Pierwsza na liście kosmetyków do twarzy jest baza z Wibo, bardzo ją lubię ,gdyż zwęża pory i matuję twarzy, do tego trzyma makijaż na miejscu. Nie mam pojęcia ile kosztowała ta sylikonowa baza ale na pewno mniej niż 20 zł.

Puki nie napotkałam korektora z Catrice, przez kilka lat używałam kosmetyku z Eveline ,, Art Scenic''. Produkt jest lekki, dobry pod oczy lecz na moje sińce za słaby, jest on kryjąco-rozświetlający. Cena regularna to ok. 15 zł.


Kolejny mój must have to podkład z Revlon Colorstay, co cery mieszanej i tłustej. Mam odcień 180 i niestety podkład nieco ciemnieje więc radzę zaopatrzyć się w produkt o 1 ton jaśniejszy. Kosmetyk trzyma się na buzi cały dzień, Matowi cerę, lecz jej nie wysusza. Cena jego to nie cała 70 zł, dlatego warto kupić go na przecenie -49%.


Dalej mam 2 pudry. Pierwszy to fajny i tani fixer do twarzy z firmy Wibo. Kosztuje coś koło 13 zł, ładnie pachnie i co najważniejsze utrzyma makijaż bez długi czas. Jest świetny pod oczy.


Lubię ten puder z Manhattan'u ,, Soft Compact Powder '' ,ponieważ jest bardzo fajny do torebki. Ogólnie nie przepadam teraz za kolorowymi pudrami w kompakcie, ale ten jest bardzo delikatny i nie tworzy na twarzy ,, skorupy''. Kosztuje ok. 25zł.


I ostatnia rzecz to podkład z Rimmel ,, Match Perfection'', serdecznie polecam ten podkład na wiosnę, lato i osobą, które nie mają problemów z przetłuszczaniem się cery. Jest on nawilżający, nie zapycha porów, ale ma dobre krycie. Uwielbiam połączenie tego podkładu z podkładem z Revlonu. Bez przeceny kosztuje on ponad 30 zł.



ŹRÓDŁO TŁA: https://unsplash.com/photos/pTelAscogBg

SZMINKI:

Pierwszym kosmetykiem do ust jest konturówka z firmy Miss Sporty w odcieniu ,,007 slow ''. Ma ona śliczny brązowo-karmelowy kolor. Trzyma się dość długo, łatwo się ją nakłada na usta. Kosztuje na pewno mniej niż 10 zł.


Kolejny świetny produkt z Rossmann'a to matowa, kremowa szminka w numerku 930. Nie jest długotrwała, łatwo się ja rozprowadza dzięki swojej kremowej konsystencji. Bez promocji  koszt tego produktu wynosi ponad 30 zł.


Dalej mam coś dla osób lubiących jasne odcienie, o przyjemnej formule. Mowa tu o matowym balsamie z Revlon ,, Colorstay''. Kosztuje on ponad 50 zł. Niestety podkreśla suche skórki, ja swoją szminkę posiadam w numerze 230, jeżeli szukacie czegoś delikatnego na codzień to ten kosmetyk jest fajnym rozwiązaniem.


I ostatnia szminka jest z Lovely, Extra Lasting. Posiadam ją w numerku 3 i 4, o ilę się nie mylę. Obie sprawują się świetnie. Numer 3 jest nieco jaśniejszy od następnego i bardziej ,,cukierkowy'', natomiast 4 jest to kolor zgaszonej fuksji. Moja mama posiada szminkę w kolorze 5 i jest to ,,żywa'' fukscja. Pomadka jest matowa, nie wysusza ust, trzyma się dość długo, i kosztuję ok. 10 zł.








ŹRÓDŁO TŁA: https://unsplash.com/photos/pTelAscogBg


Nie pokaże wam żadnych kosmetyków do brwi bo w sumie nie mam żadnego ulubieńca z tej dziedziny w Rossmann'ie, nie podzielę się również eyelinerami czy kredkami do oczu, bo takowych nie używam. Mam nadzieję, że ten post wam pomógł w zaplanowaniu co kupić na promocjach -49% w Rossmann'ie. 


Obserwujcie bloga jak przypadł wam do gustu, komentujcie i chwalcie się swoimi must have z Rossmann'a! 

Cześć, Olga.

15 komentarzy:

  1. Nie mogę już się doczekać! Chyba od miesiąca oszczędzam, żeby zaszaleć na tej promocji :D
    Zapraszam do mnie- Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. podobno tym razem nie ma podziału na tygodnie, czytałam, że w dniach 20-28 kwietnia na całą kolorówkę będzie ta promocja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie niektórzy mówią tak a niektórzy, że normalnie będą podziały;)

      Usuń
  3. Widzę, że tak jak ja miałaś złą informację, bo w tym roku promocja obejmuje 20-28 kwietnia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za info, postaram się jak najszybciej zmienić czas promocji ;)

      Usuń
  4. mam tą paletkę do konturowania z vibo i ją uwielbiam <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super, mam nadzieję, że tym razem załapię się na tą promocje ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tak bo to wielka okazja :D Również pozdrawiam!

      Usuń
  6. Nawet nie wiedziałam że od jutra jest ta promocja, ale cudownie <3 muszę koniecznie wpaść do mojego Rossemana mam kilka produktów na oku, podczas zeszłej promocji bardzo się obkupiłam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet noe wiedziałam że jest ta promocja haha z wielką chęcią się wybiorę! Świetny blog 😍



    Zapraszam do mnie !
    http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam sobie kupić kilka rzeczy ale są takie tłumy, że mi się odechciało ;D W sklepie internetowym niestety też prawie wszystko wykupione :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Color tattoo to mój ulubieniec ! Chociaż specyficznie podchodzę do tych wielkich promocji w Rossmanie gdyż u mnie w Niemczech potrafią zawyżać ceny podczas promocji a potem "wielka niby promocja" a produkt jest po normalnej cenie w jakiej był wcześniej z tym, że ludzie niestety na to się nabierają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam trzy szminki ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    http://marie-luis.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń