czwartek, 13 kwietnia 2017

☼ PĘDZLE DO MAKIJAŻU I DELFA ☼ - recenzja

   Cześć, witajcie w kolejnym poście na moim blogu. Co u was ciekawego? Mam nadzieję, że wszystko w porządku i ,że jesteście zainteresowani dzisiejszym tematem notki.  Mówię tutaj o recenzji zestawu pędzli w firmy Delfa. Komplet składający się 10 pędzli tej firmy dostaniecie na stronie Cocolita.pl    [ LINK DO PĘDZLI - KLIK ]. Z góry przepraszam, że pędzle są brudne ale nie mogłam się powstrzymać i musiałam je od razu przetestować.
BACKGROUND: https://unsplash.com








 

Kupując zestaw dostajemy 10 pędzli (5 do twarzy oraz 5 to oczu). Każdy z nich jest solidnie wykonany. Gadżety mają minimalistyczny, klasyczny wygląd, zawierają czarny matowy trzonek z logiem firmy oraz złote wstawki. Pędzle są niesamowicie miękkie, ich włosie jest mocno zbite i co najważniejsze, nie wypada. Tym kompletem wykonacie wieczorny, skomplikowany makijaż, ale i prosty, codzienny. Serdecznie polecam te pędzle jako,, zestaw startowy''. Jeżeli jesteście osobami, które dopiero uczą się sztuki makijażu to te produkty są stworzone dla was. Za komplet pędzli na stronie Cocolita.pl płacimy 49,90zł. Co daje nam niecałe 5 zł za jedne pędzle. Za tak niską cenę pędzle są świetne. Nie mam się do czego przyczepić, nie jestem profesjonalistą, także jako laik mogę wam z całego serca polecić ten zestaw.


☝ 








Dziękuję, za przeczytanie notki ♥ Jeżeli post Ci się spodobała do zostaw obserwację oraz komentarz. Specjalnie dałam dość dużo precyzyjnych zdjęć pędzli, a to dlatego byście mogli zobaczyć jak wyglądają zdjęcia w rzeczywistości, a nie tylko na stronie. Jeszcze raz dziękuję i do zobaczenia! Olga ✾

26 komentarzy:

  1. świetnie prezentują się te pędzle ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nieużywałam pędzli, ale myślę o ich kupieniu. Przydatna notka :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam pędzli bo jakoś nie czuję takiej potrzeby. Te wydają się świetne.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama szukam obecnie dobrych i niedrogich pędzli, które sprawdzają się dobrze, dlatego zastanowie się nad ich zakupem :)
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście nie używam pędzli, mój makijaż jest dość "ubogi" ;)
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  6. Też planowała je kupić, ale w końcu wybrałam W7 dla początkujących :D
    Obserwuję.

    http://kierunkowy-48.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne pędzle do oczu i na początku dobrze mi służyły. Teraz sięgam po nie już rzadziej, ale czasami też ich używam :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam te pędzle i jestem bardzo zadowolona :)
    https://katemi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzie wyglądają super:) Ja w sumie używam tylko do pudru:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety jeszcze nie używam pędzli, ale już chociaż wiem jaki powinnam kupić sobie pędzel. ;)
    Zapraszam do mnie:
    angela-bloog.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam takich pędzli, choć bardzo by mi się przydały.. Twoje pędzle wyglądają genialnie, chyba się skuszę na nie :)
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo, że mam pędzle to chętnie je zakupię bo brakuuje mi tych większych. Cena bardzo atrakcyjna :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. prezentują się świetnie :) znam drogerię i bardzo ją lubię:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydają się być dobre :). Ładnie się prezentują. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie wyglądają te pędzle, bardzo niska cena, może się skuszę ^^

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Very cool post, Darling! Wonderful photos!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  17. ja ostatnio zaopatrzyłam się w pędzle i próbuje się nimi nauczyć posługiwać <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę musiała kupić sobie jakieś pędzle i chyba po twojej recenzji wybiorę te. Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Koniecznie muszę zainwestować w te pędzelki, bo od dawna szukam odpowiednich, a do tej pory na nic ciekawego nie trafiłam. Świetna recenzja! :)
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt! :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam, dziękuję i nawzajem! ❤

      Usuń
  20. Ja już jakieś tam pędzle mam, ale muszę poszukać czegoś nowego chyba juz :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, wygląda ten zestaw. Planuje kupić taki od zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw wygląda zachęcająco :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zastanawiałam się nad kupnem tych pędzli i chyba się skuszę :*
    Pozdrawiam! ;)

    http://dominikawozniakfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń