piątek, 11 sierpnia 2017

1# BACK TO SCHOOL: WISHLIST SHEIN

 Hejka, chciałabym się podzielić z wami moją listą życzeń na stronie http://www.shein.com/. Pogrupowałam ubrania kategoriami, mam nadzieję, że rzeczy spodobają wam się równie mocno jak mi. Wybierałam ubrania, które można ubrać w cieplejsze dni szkolne, lecz sukienka na pierwszym zdjęciu jest typowo letnia, nie mogłam się jej oprzeć.  Zapraszam do czytania 😍




                   

                          KLIK 1                                        KLIK 2                                        KLIK 3

                 

                          KLIK 4                                         KLIK 5                                         KLIK 6

                     

                                 KLIK 7                                         KLIK 8                                       KLIK 9


                       KLIK 10                                     KLIK 11                                            KLIK 12       

                                           
Mam nadzieję, że post wam się spodobał, napiszcie w komentarzu co wy byście ubrali do szkoły i czy któraś z powyższych rzeczy wam przypadła do gustu 😻 Obserwujcie i do zobaczenia, Olga! 💕

3 komentarze:

  1. JUŻ SŁYSZE SZELEST TWOICH PIENIEDZY W MAKU

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko śliczne <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej takich ubrań do szkoły bym nie założyła...

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń