czwartek, 17 sierpnia 2017

BACK TO SCHOOL #2 I MY SCHOOL MAKEUP ROUTINE I 2017

   Hejka ❣️  Dziś pokażę wam mój makijaż do szkoły, będzie to wersja rozbudowana, taki makijaż robię, gdy mam więcej czasu i chęci rano! Zapraszam do czytania 😘






💕Lista kosmetyków:
-baza pod makijaż AA Beauty Primer 360o
-gąbeczka No name
- podkład Revlon Colorstay nr 180
-korektor Catrice 020
- Ecocera puder ryżowy
- paletka do konturowania Wibo, odcień light
-rozświetlacz Lovely, gold
-pędzle, Delfa: KLIK
-baza pod cienie Bell perfect skin
-pomada do brwi Bell wanted 01
-paleta cieni Zoeva Carmel Melange
-pędzielek do brwi: https://kosmetykizameryki.pl
-tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational
-,,korektor'' do brwi Eveline Art Scenic









Przykładowe swatch'e cieni z paletki Carmel Melange:


Cienie z paletki Zoeva, których używam najczęściej do szkoły:



Mam nadzieję, że makijażowy post wam się spodobał, piszcie czy używaliście, któregoś kosmetyku i jak wam się sprawdził. Zostawiajcie linki do swojego bloga, wpadnę. Do zobaczenia, Olga 💕

21 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż, jestem pod wrażeniem :)
    zapraszam na mojego bloka : nartasrarta.blogspot.com
    uśmiechnij się, bo na to zasługujesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam chyba taką samą paletkę z vibo ale w innym odcieniu <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w sumie nie bardzo się na kosmetykach znam, ale kolory są ładne haha :') Ale wiadomo- do szkoły to trzeba być ubezpieczonym :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaa długi ten twój makijaż :D Ja stawiam na korektor pod oczy i tusz :D
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam żadnego z tych produktów. Ja raczej na co dzień się nie maluję, tylko zakrywam niedoskonałości. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta paletka jest śliczna *.* Ja do szkoły zazwyczaj się nie maluję :D Jednak w tym roku chyba ten nawyk zmienię :D Zaciekawiła mnie ta baza :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. może być naprawdę śliczny makijaż takimi produktami :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zakochana w tej palecie cieni, już od dawna planuje jej zakup, jednak nigdy mi nie wychodzi.

    Obserwujemy? Ja już ♥
    Emilia Matyska, mój blog serdecznie zapraszam! ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci ją zamówić na MintyShop (oczywiście jak się zdecydujesz na nią), jest tam najtańsza chyba ♥

      Usuń
  10. cienie wyglądają super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ten korektor i tusz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory paletki ładne :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej spodobała mi się ta paletka!

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety w roku szkolnym nie mam czasu na malowanie więc mój makijaż jest bardzo ubogi mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Awesome cosmetics! I like the swatches of this eye shadows palette.

    www.urbanikamoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne cienie :)

    https://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wciąż szukam idealnej paletki dla siebie, ta wydaje się bardzo fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też długo szukałam i natknęłam się na Zoeve. Serdecznie Ci ją polecam jeżeli lubisz takie kolory jakie ona ma, pigmentacje i trwałość ma świetną. Pozdrawiam ♥

      Usuń
  18. Dużo tych produktów :) Paleta piękna ;)

    Obserwuję :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń