czwartek, 3 sierpnia 2017

◄ TRENDY FESTIWALOWE 2017 ►◄ TOP 5 #3 ►

Cześć, seria ,,TOP 5'' na moim blogu cieszy się sporą popularnością, tym razem nie będzie to top 5 urodowych haków, lecz trendów festiwalowych. Mam nadzieję, że taka forma tej serii również spodoba wam się tak bardzo jak poprzednia. Zapraszam ♥






◄ MAKIJAŻ Z KROPECZKAMI NAD BRWIAMI ►◄  TOP 1 ►

Moim zdaniem ten powszechny trend jest cudowny, strasznie podobają mi się makijaże z kropeczkami nad brwiami, mogą być one robione np. kredką do oczu, cieniem ale też można przykleić sobie małe diamenciki, dają jeszcze bardziej spektakularny efekt.



◄  BROKAT WE WŁOSACH ►◄  TOP 2 ►

Bardzo mi się podoba jak dziewczyny robią sobie na festiwale ,, brokatowe przedziałki'', do tego często warkocze z wplecionymi okrągłymi kolczykami, wygląda to moim zdaniem świetnie!



◄  DZIERGANY CROP TOP►◄  TOP 3 ►

Totalnym hitem są dla mnie takie dziergane crop topy, najlepiej w kolorach piaskowych, ciepłych, będą pasować do wielu festiwalowych look'ów!


◄  NAKRYCIA GŁOWY ►◄  TOP 4 ►

Nie tylko chronią nas przed słońcem ale też genialnie dopełniają festiwalową stylizacje; kapelusze, wianki, chusty, wszystko to zalicza się dla mnie do trendów!

◄  ZAMSZ ►◄  TOP 5 ►

Zamszowe ubrania, buty,kapelusze to moim zdaniem wielki hit! Zamszowe rzeczy świetnie wyglądają to dzierganych piaskowych bluzeczek o których już pisałam!


Napiszcie co wy byście dodali do trendów festiwalowych, zapraszam do obserwowania mnie na blogu oraz na Instagramie! ♥ Do zobaczenia ♥

13 komentarzy:

  1. Choć za brokatem na przedziałku nie przepadam, to te kółeczka w warkoczach wyglądają genialnie :)
    Ostatnio właśnie szukam jakiegoś dzierganego crop topu, ale na żaden nie mogę się zdecydować, w każdym razie też strasznie mi się podobają!

    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi sie podonba to jak wiele razy użyłaś słowa hit

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. O właśnie bardzo podoba mi się ten kropeczkowy makijaż, ubrania z zamszu i dziergane topy!
    Przede wszystkim lubię to, że każdy wygląda tak oryginalnie!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ten brokat na festiwalach czy szalonych imprezach faktycznie wyglada mega! :D
    ostatnio Pani Ekscelencja tak poszalała a efekt był cudowny!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzę o takiej zamszowej kurtce z frędzelkami. <3
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż z kropkami jest cudny <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Kropeczki nad brwiami i brokat wygrywa! świetny post :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmm zdecydowanie fredzle bym dodala i kolore wlosy ;p

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/07/everybody-should-be-feminist.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam topy i te nakrycia na głowę *.*
    Nie znam się na tym, nie wiem co można dołożyć jeszcze :D
    Buziaki :* :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko te kropeczki nad brwiami mi się nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super to wszystko opisalas ;D jak dla mnie brokat we włosach jest uroczy *-* pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń