środa, 2 sierpnia 2017

TRENDY ŚLUBNE 2017

   Hej wszystkim! Ostatnio dostałam propozycję współpracy ze stronką http://www.pickeddresses.com/, zgodziłam się, dlatego dziś zaprezentuję wam świetne sukienki na uroczystości takie jak ślub czy bal w roku 2017. Strona ta posiada również sukieneczki dla dziewczynek, stroje dla druhny czy matki panny młodej. Zapraszam do czytania!


Na stronie www.pickeddresses.com znajdziecie miliony pięknych  sukien ślubnych, od bardzo skromnych po wielkie, tiulowe suknie wyszywane różnorakimi diamencikami. Starałam się wybrać kreację dla każdej z was, w której zrobiłybyście furorę na własnym weselu!

KLIK 1                           KLIK 2                          KLIK 3                       KLIK 4           KLIK 5


Wydaję mi się, że wszystkie sukienki, które wam pokazuję są na promocji, więc jak wiecie, że szykuję się wam wielkie wyjście to serdecznie zapraszam do sklepu www.pickeddresses.com.

          KLIK 1                     KLIK 2                    KLIK 3                  KLIK 4                    KLIK 5

Teraz przejdziemy do sukienek na komers, wesele, dla druhny etc. Postaram się umieścić tutaj suknie długie, balowe jak i nieco skromniejsze.

KLIK 1                                  KLIK 2                  KLIK 3                  KLIK 4                     KLIK 5


Mam nadzieję, że chociaż jedna sukienka wpadła wam w oko, mi szczerze mówią podoba się zdecydowana większość. Gdybym była panną młodą chyba wybrałabym ostatnią suknię z pierwszego rzędu. Jest skromna, a jej wykończenie z koronki dodaję kreacji delikatności i kobiecości. Uwielbiam suknie ślubne w kształcie ,, ogona syrenki '', chociaż trzecia sukienka w drugim rzędzie prezentuje się nieziemsko. Taka kreacja przyciągnie oczy każdego!

Ponadto na stronie PickeDDresses znajdziecie sukieneczki dla dziewczynek, wzory są genialne. Znajdziecie tam ,, księżniczkowe'' kreacje jak i zwykłe sukienki bez wymyślnych kokardek, cekin, koronek. Moim zdaniem trendami na rok 2017 wśród małych sukni są poniższe kreacje:

KLIK 1                                      KLIK 2                                 KLIK 3                       KLIK 4

Dobra kochani także to już wszystko co chciałam wam pokazać. Warto przejrzeć asortyment tej strony. Mają świetne balowe suknie, nie wiem jak z ich wykonaniem, ale na zdjęciu każda kreacja prezentuje się pięknie. Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Pozdrawiam, Olga.

6 komentarzy:

  1. Piękne ślubne suknie! :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham patrzeć na rózne rodzaje sukni slubnych ♥
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post! Beautiful dresses!

    http://marylyl.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! *.*
    Już widzę moją chrześnicę w którejś z tych sukienek, małe księżniczki. ;)

    http://mondayxmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne sukieneczki :)
    Szybciutko zmykam przejrzeć ofertę sklepu.
    Pozdrawiam!

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham oglądać suknie ślubne, są takie piękne
    Byłabym wdzięczna za kliknięcie w link przy najnowszym poście, odwdzięczę się

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń