niedziela, 20 sierpnia 2017

馃尮 WAKACYJNI ULUBIE艃CY 馃尮

   
    Hej wszystkim, wakacje niestety powoli si臋 ko艅cz膮, w ci膮gu tych 2 miesi臋cy uzbiera艂o mi si臋 kilka produkt贸w wartych uwagi. Poka偶臋 wam kosmetyki, kt贸re pozwoli艂y moim w艂osom i sk贸rze przetrwa膰 te upalne dni! ☀️

t艂o        obrazek 1         obrazek 2         obrazek 3




INSTAGRAM: @olga.dymanowska
SNAPCHAT: xxolgiettaxx








Zaczniemy od piel臋gnacji! W wakacje jako艣 odpu艣ci艂am sobie robienie maseczek na twarz i w艂osy, wola艂am bra膰 szybkie k膮piele, lecz od niedawna zacz臋艂y mi strasznie wypada膰 w艂osy. Kupi艂am wi臋c balsam do w艂os贸w z 艂opianem ,z firmy ,, Green pharmacy'' na wypadanie i porost w艂os贸w. Po jakim艣 czasie nak艂adania specyfiku na skalp i w艂osy zauwa偶y艂am r贸偶nic臋. W艂osy mniej wypadaj膮! Po ka偶dym myciu nak艂ada艂am balsam na g艂ow臋 i w艂osy, przez ok. 5 minut robi艂am masa偶 skalpu, po tym czasie zmywa艂am kosmetyk i gotowe! Kupi艂am go w ,,Rossman'ie'' za dos艂ownie grosze.
Kolejny kosmetyk do piel臋gnacji to 偶el, kt贸ry kupi艂am ju偶 jaki艣 czas temu, mam go na wyko艅czeniu ale podczas wakacji u偶ywa艂am go codziennie. Mowa tu o preparacie do mycia twarzy z firmy ,,Barwa Siarkowa ''. Jest to 偶el siarkowy dla cery tr膮dzikowej. Z czystym sercem mog臋 wam ten 偶el poleci膰, gdy zacz臋艂am go u偶ywa膰 moje problemy z tr膮dzikiem znacznie si臋 zmniejszy艂y. Kosztuj臋 nieca艂e 20 z艂 w sieci sklep贸w ,, Rossman ''. Jedyne czego nie lubi臋 to pomara艅czowy zapach, ale my艣l臋, 偶e wi臋kszo艣ci z was to nie b臋dzie przeszkadza膰.

Polecam wam r贸wnie偶 krem z tej samej firmy co wcze艣niejszy kosmetyk czyli z ,,Barwy Siakowej'', jest to produkt silnie nawil偶aj膮cy, przy cerze mieszanej nawil偶anie jest ogromnie wa偶ne. Lubi臋 ten kosmetyk bo nawil偶a ale przy tym nie ma t艂ustej formu艂y, kt贸ra przy mojej cerze by艂y nie wskazana. Produkt ten jak wszystkie do tej pory kosmetyki pochodzi z ,, Rossman'a '' i kosztowa艂 mnie 15z艂.


Produktem, kt贸ry r贸wnie偶 pozytywnie wp艂yn膮艂 na m贸j stan cery to tonik r贸偶any ,, Evree''. Pewnie wi臋kszo艣膰 z was s艂ysza艂a o tym 艣wietnym kosmetyku, jest on przyjemny w u偶yciu, dzi臋ki temu, 偶e zawiera on pompk臋, kt贸ra r贸wnomiernie nanosi produkt na twarz, bez u偶ycia p艂atka kosmetycznego. Tonik 艣wietnie od艣wie偶a, oczyszcza, sprawdza si臋 jako fixer do makija偶u, by 艣ci膮gn膮膰 nadmiar pudrowo艣ci z twarzy i pozostawi膰 naturalne wyko艅czenie. Produkt dost臋pny w wielu miejscach, ja kupi艂am go w ,, Rossmann'ie'' za 15z艂.

Ostatnim hitem jest olejek rycynowy. Pewnie znacie zbawcze dzia艂ania tego oleju, jest on 艣wietny na nasze brwi, rz臋sy, w艂osy oraz sk贸r臋 twarzy. Ja tego kosmetyku u偶ywam codziennie wieczorem na
moje brwi oraz blizny potr膮dzikowe. Na szczoteczk臋 po maskarze nak艂adam troszk臋 oleju i przeczesuj臋 nimi brwi, nast臋pnie nanosz臋 odrobink臋 na drobne blizny na policzkach. Dostaniecie ten olejek praktycznie w ka偶dej aptece za ok. 2-5z艂. Dzi臋ki niemu moje brwi si臋 zag臋艣ci艂y.





Z kolor贸wki mam w sumie tylko pomad臋 do brwi z ,,Bell'', a to dlatego, 偶e prawi臋 si臋 nie malowa艂am w te wielkie upa艂y. M贸j codzienny makija偶 w wakacje to w艂a艣nie pomada i tusz do rz臋s. Ale nie b臋d臋 si臋 rozwodzi膰 na jej temat, post o tym kosmetyku ju偶 jest! KLIK Tak naprawd臋 jest to cie艅 w kremie do powiek z Biedronki za 8z艂. Ale wi臋kszo艣膰 dziewczyn u偶ywa go jako pomady, ma 艣wietny odcie艅 do moich brwi, jest mega trwa艂a, zastygaj膮ca, nic mi si podczas noszenia nie rozma偶e.




Jak macie czas i ch臋ci to kliknijcie prosz臋 w linki do ciuszk贸w z http://www.romwe.com/. Z g贸ry dzi臋kuj臋 wszystkim! 馃挒馃挅

                         KLIK                                        KLIK                                              KLIK  


Dzi臋kuj臋 za przeczytanie mojej notki i za klikanie 馃尮 Piszcie swoich ulubie艅c贸w, zaobserwujcie jak mo偶ecie i koniecznie dawajcie linki do waszych blog贸w! 馃尮 Do kolejnego posta, Olga 馃挊


18 komentarzy:

  1. Kiedy艣 u偶ywa艂am kremu z Barwy siarkowej i pami臋tam, 偶e bardzo go lubi艂am ;)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsu艅
  2. Uwielbiam Evree a kosmetyki z firmy Barwa siarkowa kusz膮 mnie od dawna! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj zna膰 u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  3. Musz臋 w ko艅cu wypr贸bowa膰 jakie艣 produkty marki evree ;)

    OdpowiedzUsu艅
  4. O produktach z Barwy Siarkowej s艂ysza艂am ;)
    M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  5. 艢wietni ulubie艅cy :)
    Olejek rycynowy bardzo mnie zaciekawi艂, z ch臋ci膮 chcia艂abym go przetestowa膰.
    Ps. Doda艂am Ci臋 na Ig i Snapie jako nataszkao2000
    Pozdrawiam!

    Obserwujemy? Daj zna膰 u mnie.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ten olej rycynowy pomaga? 艣wietny post!

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak jak jest napisane w po艣cie, pomaga i dzia艂a cuda! ♥ Dzi臋kuj臋 :*

      Usu艅
  7. Barw臋 siarkow膮 bardzo lubi臋. :D
    Buziaki,
    StormWind z bloga https://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  8. ten r贸偶any tonik te偶 lubi臋...艣licznie pachnie <3
    zapraszam
    m贸j blog |KLIK|

    OdpowiedzUsu艅
  9. Musz臋 przetestowa膰 tonik r贸偶any, s艂ysza艂am na jego temat tyle skrajnych opinii ❤
    zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ciekawi ulubie艅cy :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  11. Kosmetyki barwy siarkowej s膮 mi znane :D
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzi臋czam si臋 za ka偶d膮 obserwacje :)

    OdpowiedzUsu艅
  12. U偶ywa艂am tych kosmetyk贸w,niestety mia艂am gorsze wra偶enia :/ Ale za to 艣wietnie napisany post! ❤
    Zapraszam❤

    OdpowiedzUsu艅
  13. B臋d臋 musia艂a chyba kupi膰 ten tonik, skoro taki fajny ^^! Poklikane ;)

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  14. super post
    zapraszam :)
    jesi-jesaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅