sobota, 12 sierpnia 2017

WISHLIST ROMWE.COM I SUMMER 2k17


 Hejka! Obiecuję, że to już ostatni post z wishlistą w tym miesiącu. Dziś zrobię wam listę życień ze sklepu internetowego ROMWE.COM. Starałam się wybrać tylko wakacyjne rzeczy, by jeszcze tak bardzo o szkole nie myśleć. Mam do zaproponowania głownie stroje kąpielowe, spodenki, i piękny kompelcik, lecz na stronie znajdziecie miliony innych kategorii i cudnymi ubraniami! Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebię. A osoby spragnione szkoły zapraszam na wcześniejszy post 😂 Mam nadzieję, że post przypadnie do gustu większości z moich czytelników 😍❣️
Zapraszam! 🍑





                          KLIK 1                                 KLIK 2                                 KLIK 3



                         KLIK 4                                 KLIK 5                              KLIK 6


                        KLIK 7                                KLIK 8                               KLIK 9


                      KLIK 10                              KLIK 11                           KLIK 12



To już na tylę, piszcie, który strój wam się najbardziej spodobał, dla mnie każdy jest genialny, ale najbardziej urzekł mnie chyba pierwszy. Obserwujcie mojego bloga i do kolejnego posta!

27 komentarzy:

  1. Mega kostiumy, poklikane :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne rzeczy <3
    po klikane

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stroje bardzo mi się podobają. Dżinsowe szorty również świetne :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne stroje! Ten czerwony najbardziej mi się spodobał <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest idealnie w moim stylu haha


    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam w Twój gust :*

      Usuń
  6. Lubię takie ubrania, kliknęłam w kilka najlepszych(3 ostatnie hah) https://aleksandra-wziatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe rzeczy tam mają :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrałaś przepiękne rzeczy :) Body w kwiaty to moja miłość od pierwszego wejrzenia, a i cena jest na tyle kusząca, że zdecydowałam, że kupię sobie kolejny letni ciuszek, chociaż przyznam, że letnie ubrania już nie mieszczą mi się w szafie :) ale co mi tam! :) Pięknych ubrań nigdy dość :)

    Obserwuję, z przyjemnością :)

    PANI FLAMINGO - BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ♥ Miło mi, że rzeczy Ci się spodobały ♥ Pozdrawiam!

      Usuń
  9. kliknęłam. :) Rzeczy są super! Uwielbiam ten sklep bo rzeczy przychodzą jakościowo naprawdę fajne!
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy wybrałaś, zwłaszcza te w kwiatowe motywy,uwielbiam! :)
    poklikane i zapraszam do siebie,

    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne rzeczy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi najbardziej podoba się ta bluzeczka hiszpanka

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę kupić kostium kąpielowy na kolejny sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej spodobał mi się czarny strój kąpielowy ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś, wszystko kliknięte, powodzenia!

    Pozdrawiam serdecznie,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, również pozdrawiam! ♥

      Usuń
  16. Uczciwie poklikałam, wybrałaś świetne rzeczy :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń